iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een probleem sinds ik mijn iPhone 4 heb laten vallen. Bij bellen werkt de microfoon niet, maar met de dictafoon of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden
Hoi,
Ik zit met een probleem sinds ik mijn iPhone 4 heb laten vallen. Bij bellen werkt de microfoon niet, maar met de dictafoon of Skype wel. Ik krijg dan ook een hard krakend geluid bij bellen door speaker en microfoon Zoals dit hier dus: https://www.youtube.com/watch?v=5QzrwZ_SCRs Ik heb inmiddels vernomen dat dit aan de audio chip ligt, maar hoe en waar kan ik dit laten repareren? Zo ja, waar kan ik dit goedkoop laten repareren? Iemand enige ervaringen? Bij voorbaat dank, Steel Dogg Laatst gewijzigd door Steel Dogg; 07-01-13 om 18:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Welke regio zit jij?
|
|
|||
|
|||
Utrecht, hoezo?
|
|
|||
|
|||
Helaas te ver weg . Er is een simpele oplossing voor 9 van de 10 keer werkt dit .
Maar vereist enige sleutelervaring |
|
|||
|
|||
Citaat:
Fixing the audio IC problem in iPhone 4 - The Computer Room Nottingham - YouTube |
|
|||
|
|||
Je hebt je antwoord zelf al gevonden
|
|
|||
|
|||
even laten nakijken door iemand die er ervaring mee heeft
In Maarssen zit een goede |
|
|||
|
|||
Inmiddels al opgelost met behulp van dat filmpje! Kostte me 2,5 uur maar het is nu ook gerepareerd
|
|
|||
|
|||
Niet kunnen bellen of gebeld worden
Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone 4 gs als ik bel of gebeld word hoor ik niks maar horen ze mij wel, heb hem al een paar x helemaal afgesloten en opnieuw opgestart, dan doet hij het 1 x weer en daarna weer niks, heeft iemand dit zelfde probleem en op kunnen lossen... Heb hem niet laten vallen.
En verder doet hij alles sms'en whattsappen internetten, alleen niet bellen!! |
|
|||
|
|||
Staat het volume van je luidspreker wel aan?
|
|||
|
|||
Eeuuhhh. Heb je dit topic wel doorgelezen?
|
|
|||
|
|||
Ik wel. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand alles uit elkaar trekt om er achter te komen dat iets als volume uit stond. Of om met een hele oude reclame te spreken "Of je steekt de stekker er in..."
Deze IBM reclame dus |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doelde niet op jou maar op letty |
|
|||
|
|||
Ik ben wel blond heren maar niet.... En ja hoor het volume staat wel aan!!
Heb een nieuwe software update gedaan,en zo nu en dan lukt het (soms) weer! Vaak horen ze mij wel maar ik degene wie ik bel niet!! En even later lukt het me dan wel weer .. Raar!! |
|
|||
|
|||
Helemaal niet raar.....
Je audio ic is defect ,,of eigenlijk is deze niet defect maar zit los. Als je dit topic even doorleest is er een oplossing voor die 90 procent kans van slagen heeft. |
|
|||
|
|||
Oké Suzuki 2002
Ga ik proberen dankjewel ... Alhoewel ik moet zeggen dat het vandaag weer lukt!! |
|
|||
|
|||
Koude en warmte. Krimpen en uitzetten. Wel contact. Geen contact
|
|
|||
|
|||
Wellicht wel een "blonde" vraag, maar ik waag het erop.
Als ik bel of gebeld word, dan hoor ik niks. Krijg een dode lijn. Ik hoor, als ik bel de telefoon ook niet overgaan. Speakers zijn al vernieuwd maar dat werkte 1 a 2 x en daarna deed hij niets meer. Heb al een paar keer hersteld, helaas werkte dit niet (hooguit 1 x) Als het de audio is die los zit, zoals geopperd wordt hiervoor, dan had de reparateur dit moeten zien neem ik aan. Hij heeft hem lang genoeg bij zich gehad om dat te kunnen vinden. Is er nog een andere optie wat het zou kunnen zijn?? Vind het een beetje zonde om een telefoon van net 2 jaar oud weg te doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit zelf meegemaakt. Ik heb de iPhone opengemaakt, precies gedaan zoals er in de filmpjes werd uitgelegd, en uiteindelijk kon de telefoon weer bellen maar het bereik is totaal weggevallen. Ik had op 9 van de 10 plekken totaal geen bereik (Geen service) en op de plekken waar ik wel bereik had, was het 1 tot max 2 strepen bereik wat ook regelmatig wegviel. Dus let goed op met wat je doet! Een schroefje of kabeltje kan het verschil maken tussen een werkende en kapotte iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen of gebeld worden | Conflict | iPhone algemeen | 2 | 02-09-12 22:20 |
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden | Martijnzzz | iPhone algemeen | 10 | 08-02-11 20:18 |
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. | niekkremers | iPhone algemeen | 3 | 29-12-08 19:35 |
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... | koot0220 | Archief | 7 | 20-11-08 11:04 |
kan niet gebeld worden, wel bellen | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 08:20 |
|
|