//

iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden

iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Iphone laten vallen en daarna kon ik tijdens het bellen de beller wel horen, maar de gene aan de andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-11-13, 22:43
Guisensei Guisensei is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Iphone laten vallen en daarna kon ik tijdens het bellen de beller wel horen, maar de gene aan de andere kant van de lijn mij niet.
Tijdens facetime, viber, skype, en het opname van filmpjes deed de micrifoon het perfect.

Na wat onderzoek op internet en youtube kwam ik een fix tegen waarbij je een stukje plastic (credit card) op de IC legt. Dit zorgde ervoor dat er weer of betere connectie wordt gemaakt. Hierdoor wordt het probleem verholpen.

Ik heb dit de stappen van dit filmpje gevolgd: iPhone audio problem: fixing an audio compiler chip fault - Lovefone UK - YouTube

Ik ben zelf totaal geen techneut en heb geen eerdere ervaringen met het sleutelen aan telefoons. En het is mij ook gelukt.
Enige voorzichtigheid geboden bij het verwijderen en weghalen van de antenne. Zorg ervoor dat je bij het terug inelkaar zetten van je iphone dat je de antenne goed terug op zijn plaats klikt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet bellen of gebeld worden Conflict iPhone algemeen 2 02-09-12 21:20
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden Martijnzzz iPhone algemeen 10 08-02-11 19:18
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. niekkremers iPhone algemeen 3 29-12-08 18:35
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... koot0220 Archief 7 20-11-08 10:04
kan niet gebeld worden, wel bellen superzemie Unlock [archief] 1 08-03-08 07:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.