fotos terug halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wel Icloud aanstaan op me iphone 5 maar kan me fotos op me laptop daarin niet terug vinden hoe kan dat? heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos terug halen
Hallo,
Ik heb wel Icloud aanstaan op me iphone 5 maar kan me fotos op me laptop daarin niet terug vinden hoe kan dat? heb ze per ongeluk van me iphone weggehaald? in iTunes heb ik ook al gekeken kan iemand me zeggen of ik ze daarin terug kan vinden? ik hoor hier graag antwoorden op? vriendelijke groet Ylanka |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je op die laptop het Windows iCloud Control Panel 3.0 geïnstalleerd hebt, met het iCloud Apple ID ingelogd bent en Fotostream geactiveerd hebt dan staan de plaatjes in de map Fotostream in de Foto bibliotheek.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde filmpje terug halen | mikeyh0 | iPhone algemeen | 1 | 25-07-13 10:04 |
Foto: verwijderde foto terug halen | gohigher | Muziek, foto & video | 4 | 15-04-12 23:31 |
Verwijderde smsjes terug halen | marc78 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-09 16:12 |
Foto: foto terug halen na verwijdering. | frebisschop | Muziek, foto & video | 1 | 10-01-09 21:08 |
|
|