caldav/gmail/agenda?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn gmail wordt beheerd door mijn werkgever...mijn mailadres eindigt ook niet op @gmail.com..... Hierdoor is het gewoon niet mogelijk denk ik?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn gmail wordt beheerd door mijn werkgever...mijn mailadres eindigt ook niet op @gmail.com.....
Hierdoor is het gewoon niet mogelijk denk ik?
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun je wel via de web interface bij de agenda?
|
|||
|
|||
Ja dat lukt??
Is dat een goed teken en kan het gaan lukken dus?? Laatst gewijzigd door pdavie2311; 06-11-13 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Ik ga ervan uit, niet dus?
|
|
|||
|
|||
Mijn schoonzus heeft ook een Google mail account via de school waar ze gaat.
Zij kan die account ook niet koppelen aan de standaard mail app van haar iPhone omdat die niet eindigt op @gmail.com. Ze moet hiervoor de Gmail app gebruiken. Misschien is dit in het geval van jou kalender ook het geval. Ik geef het maar even mee. |
|
|||
|
|||
Hmmm, ok dan..blijft jammer...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://support.google.com/calendar/answer/151674 Google Apps wordt hier expliciet genoemd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Baat het niet, dan schaad het niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbelen verjaardag in agenda (gmail) | 0burner0 | iPhone algemeen | 12 | 12-12-12 04:09 |
Gmail agenda vervangen voor iCloud-agenda | malibutje007 | iCloud | 9 | 09-07-12 13:14 |
3G en synchroniseren gmail agenda en kontakten | kudukie | iTunes | 0 | 30-04-12 18:43 |
CalDav agenda werkt niet meer na IOS5 update. | HarmT73 | iPhone algemeen | 8 | 27-10-11 15:20 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
|
|