Terugzetten reservekopie op nieuwe 5S Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone 5S binnen. Van mijn andere iPhone 4S heb ik een reservekopie in iCloud gemaakt. Bij installatie van de nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugzetten reservekopie op nieuwe 5S Probleem
Zojuist heb ik mijn nieuwe iPhone 5S binnen.
Van mijn andere iPhone 4S heb ik een reservekopie in iCloud gemaakt. Bij installatie van de nieuwe 5S aangegeven dat ik reservekopie wil terugzetten. (via iCloud) Recente kopie van 4S aangeklikt. Probleem is nu dat voortgangsbalkje (met Apple logo erboven) nu na ongeveer 1/4 voortgang, geen milimeter meer opschiet. Wat gaat er fout? Op 4S stond meest recente IOs. Heel graag hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de iPhone 5s aangesloten aan de lader?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK! En op de iPhone 4S stond iOS 7.0.3 en op de iPhone 5s ook? Als dat het geval is dan voer een harde reset uit en probeer het nog eens.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op 5S weet ik het niet omdat ik gekozen heb voor terugzetten kopie en dus niet heb kunnen controleren. Harde reset is op de 5s: aan/uit knop samen met vingerscanner? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset |
|
|||
|
|||
Citaat:
In welke configuratie stand kom ik dan terug? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na het herstel staat er iOS 7.0.3 op en kan je opnieuw proberen om de iCloud backup terug te zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Timosha zeer bedankt voor de hulp! Na twee keer dfu gedaan te hebben ging alles goed. Bleek inderdaad 7.0.2 op te staan. Reservekopie is meegenomen. Staat nu app-jes te laden en gelijktijdig te upgraden naar 7.0.3 |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem terugzetten icloud reservekopie | iJay | iCloud | 0 | 11-12-12 20:29 |
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone | Scallie | iTunes | 10 | 26-02-12 08:58 |
iPhone: Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1 | dbibouh | Jailbreak | 3 | 25-08-10 11:11 |
Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G | montesqieu | iPhone algemeen | 1 | 09-07-09 16:52 |
|
|