Na update iOS 7 kan ik niet meer apps deleten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de laatste update krijg ik niet de x te zien op de scherm. Ik kan dus geen apps deleten en ook niet onder instellingen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update iOS 7 kan ik niet meer apps deleten
Na de laatste update krijg ik niet de x te zien op de scherm. Ik kan dus geen apps deleten en ook niet onder instellingen. Wat kan ik hier aan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens wat er allemaal ingesteld is in Instellingen -> Beperkingen.
|
|
|||
|
|||
De gebruikelijke stappen doorlopen, ik zou beginnen met een harde reset, en als dit niet lukt kan je altijd nog de update opnieuw installeren.
|
|
||||
|
||||
als je naar instellingen-algemeen-gebruik gaat, dan zie je na 3 sec ongeveer al je apps en hoe groot ze zijn. Als je dan op een willekeurige app drukt, wat zie je dan? Want dan zou er normaal moeten staan: "verwijder deze app".
|
|
|||
|
|||
Er gebeurt dan niets. Geen mogelijkheid om iets te verwijderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wat gebeurd er dan wanneer je een app inhoudt en dat die dan normaal gesproken begint te "wiebelen".?
|
|
|||
|
|||
Die wiebelt maat er komt geen x. Ik zal straks naar bericht 2 kijken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank jullie allemaal! Het was inderdaad beperkingen die niet goed stonden. Apps verwijderen stond uit. Alles is nu goed!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
apps werken niet meer na update ios 5.0 | marvh | iPhone algemeen | 8 | 18-04-12 20:10 |
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update | MeLiesa | Muziek, foto & video | 22 | 11-01-12 22:59 |
apps niet meer te openen na update ios 5.0 | kaaaro | iPhone algemeen | 1 | 20-10-11 11:24 |
Kan niet meer upgraden en deleten in Cydia | milan13 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-05-10 20:23 |
|
|