iPhone 5S gold 64gb met simlock ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 5s gekocht maar die heeft een simlock, kandus niet verder komen dan het begin instelscherm .. Wat kan ik hiermee doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S gold 64gb met simlock !
Ik heb een 5s gekocht maar die heeft een simlock, kandus niet verder komen dan het begin instelscherm .. Wat kan ik hiermee doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hangt vanaf waarvoor die gelockt is .... wil nog wel van advies voorzien, als ik het imei zie , dus PM me het imei.
|
||||
|
||||
In Nederland worden geen toestellen verkocht met simlock, dus ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Zij zouden je een simlockvrij exemplaar moeten geven.
|
|
|||
|
|||
Denk dat het om een geimporteerde exemplaar gaat , lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat kan ik doen
|
|
|||
|
|||
Terug gaan naar de winkel
|
|
|||
|
|||
r-sim9s kopen
|
|
|||
|
|||
Gekocht bij Belsimpel.nl? Zo ja, dan moet je even de zoekfunctie op deze forum gebruiken. Er waren meer topics over dat mensen een gelockte iPhone 5S kregen van Belsimpel.nl
|
|
|||
|
|||
@calibra is ook een mogelijkheid . Niet charmant, maar kan. en vaak werken deze alleen op KPN netwerk, dus ...dat is nog maar de vraag.
|
|
|||
|
|||
Hey, antwoord op je lock issue:
Ebay zijn er verkopers die hem wegkrijgen voor 40 tot 160 euro ( afhang van je provider lock ) Orange UK is een van de duurste.. Ik woonde zelf in UK destijds een 4s orange uk laten unlocken 30 pond ofzo. Heb nu zelf een tijdje een iphone 5 en nu ik terug in NL ben zelfde probleem, unlocken was veels te duur ( orange UK ) 150 / 100 euro Ik heb dus een r-sim 7+ gehaald, maar Tmobile en Vodafone werken er niet op door 3g issues, ik zal uiteindelijk een unlock moeten kopen ivm Tmobile zakelijk abbo. |
|
|||
|
|||
@AG88 die mogelijkheid heeft hij gehad , maar vond het te duur .
Het is eeen 5S dus voor originele (imei) unlock vragen ze nu de hoofdprijs.. |
|
|||
|
|||
iNemesis, thx
Ik had nog geen idee hoeveel de unlock van de 5s 5c kostte, meestal zat Vodafone *uk* iets lager met unlocks. Als hij de eerste eigenaar is van toestel kan hij bij Vodafone uk ook even aankloppen. ( ik ga ervan uit dat het een overname is dus zal het zeker niet lukken ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duitse Iphone 5s 64gb met simlock | Jos1234 | Unlock [archief] | 0 | 17-10-13 19:53 |
|
|