Duitse Iphone 5s 64gb met simlock discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan een iphone 5s 64gb overnemen van mijn vader die heeft een abbonement bij vodafone Duitsland, en kreeg daar deze telefoon bij, nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik kan een iphone 5s 64gb overnemen van mijn vader die heeft een abbonement bij vodafone Duitsland, en kreeg daar deze telefoon bij, nou zit daar een simlock op, is dat te ontgrendelen? en weet ook iemand of er een bepaalde blokkering op zit voorlanden? dus als de iphone in duitsland gekocht is dat je er ook alleen met een duits netwerk kunt bellen? ik hoor graag van jullie ![]() |
|
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Duitse iPhone 4S Simlock vrij maken | Foster | Unlock | 0 | 03-01-13 20:03 |
iPhone: Jailbreak Iphone 4S met Duitse Tmobile simlock - hulp gevraagd | goldmaxx | Jailbreak | 2 | 01-08-12 18:41 |
iPhone 4: Iphone 4 Duitse simlock | rnnmeilof | Unlock | 3 | 05-07-12 08:17 |
Duitse Iphone 4 met Simlock Vodafone | stony667 | iPhone algemeen | 10 | 04-03-12 17:50 |
iPhone 4: Hoe jailbreak ik een iphone 4S 16GB met DUITSE simlock? | amigo1 | Unlock | 11 | 02-03-12 22:49 |
|
|