iPhone 5s: Hulp met foto's verwijderen?. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb foto's met itools of met ifunbox de foto's uit mijn Iphone 4s ge-exporteert, Vervolgens met de zelfde programma op de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5s: Hulp met foto's verwijderen?.
Beste forumleden,
Ik heb foto's met itools of met ifunbox de foto's uit mijn Iphone 4s ge-exporteert, Vervolgens met de zelfde programma op de iphone 5s gezet, Maar nu heb ik een probleem... Kan de foto's niet wissen, Foto's in '' Filmrol '' kan ik wel verwijderen. Maar in de map '' foto's '' kan ik niet ze niet verwijderen (dat is ook namelijk de backup van de iphone 4s) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Als je geen problemen hebt met de iPhone 5s en iOS 7 dan moet je gaan iFunboxen, de problemen komen dan vanzelf. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou ik ben overgestapt naar de iphone 5s, dus de foto's op de iphone 4s heb ik eraf gehaald met itools,ifunbox, Op de nieuwe iphone heb ik de foto's weer met ifunbox of met itools erop gezet maar de foto's komen niet in de filmrol maar in de map '' foto's '' waar ik de foto's NIET kan verwijderen, Mijn vraag... Hoe kan ik zodanig de backup foto's op mijn iphone 5s zetten zodat ik alsnog de foto's op mijn toestel kan verwijderen? |
|
||||
|
||||
?????.................
|
|
|||
|
|||
Wellicht via iCloud?
|
|
||||
|
||||
nee, dat gaat niet. Foto's die je via je pc/mac erop zet komen inderdaad in een aparte map op je iPhone en kun je NIET via je iPhone verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke oplossing bied mij dat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik een app die op een normale manier gebruik maakt van de iOS Photo API. Photosync is er zo eentje. Succes verder. |
|
||||
|
||||
Thanks bro, heb tientallen " Photosync " bronnen, kun je me de goeie link verwijzen,?,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com En jouw "bro" ben ik niet. Als je hulp van mij wil hebben laat je die Ebonics beter maar achterwege. Capiche? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe kan ik je karma geven net zoals op dutchbodybuilding.com? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2013 om 19:59 ---------- Citaat:
Je zei dat photosync er 1 van de vele zijn, zijn er ook andere programma's/apps die 't ongeveer 'tt zelfde doet?, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Verwijderen foto's op Iphone 4 | Possimpible | Muziek, foto & video | 3 | 04-01-16 17:58 |
foto's verwijderen op de iphone? | josephusjg | Desktop-applicaties | 20 | 22-07-13 22:38 |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's | strasser | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-05-08 15:03 |
Hulp bij verwijderen BSD Subsystem | iPhone911 | Unlock [archief] | 2 | 03-04-08 18:15 |
|
|