iPhone 5S gebruiken in Amerika discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen in NL. Ik ga echter misschien over een half jaar voor een langere tijd naar Amerika. Vragen: 1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S gebruiken in Amerika
Ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen in NL. Ik ga echter misschien over een half jaar voor een langere tijd naar Amerika.
Vragen: 1. Kan ik dan de NL iPhone 5S in Amerika gebruiken? 2. Belangrijker: Kan ik dan een Amerikaanse sim card kopen en de telefoon in Amerika gebruiken. Kan ik dan alle operators gebruiken of alleen AT&T en TMobile? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij zijn AT&T en T-Mobile de enige providers in de VS die met een simkaart werken, de andere providers werken met CDMA, dus je zal dus moeten kiezen tussen AT&T en T-Mobile. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AT&T en T-Mobile zijn de enigen met GSM netwerken (er zijn wel een aantal virtual providers op hun netwerken) en je iPhone werkt daar met 2G of 3G. Waarschijnlijk geen 4G want het gebruiken ze andere 4G frequenties dan een Nederlandse/Europese iPhone ondersteunt.
Als je geen jaarcontract wil afsluiten is AT&T waarschijnlijk geen goede optie en zou ik voor T-Mobile gaan. Hang er vanaf hoe lang je blijft en waar in de VS. Bij deze meteen een oproep: als er iemand zijn Amerikaanse (T-Mobile) iPhone 5S 64GB Space Grey tegen mijn Nederlandse wil ruilen laat het me weten! De mijne is een week oud, krasvrij, en met Nederlandse garantie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? | thomassi9 | Koopinformatie USA | 20 | 25-06-10 13:45 |
iPhone 3G (NL) in Amerika | roelandm | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 05-08-09 23:16 |
Wie heeft ervaring om Iphone in Amerika te gebruiken? | herk0039 | Koopinformatie USA | 2 | 17-09-08 18:32 |
|
|