Synchronisatie ringtones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forum , Ik heb op mijn iphone 4s een app geplaatst met ringtones. Ik heb de instructies opgevolgd en ik kan de ringtones op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie ringtones
Hallo Forum ,
Ik heb op mijn iphone 4s een app geplaatst met ringtones. Ik heb de instructies opgevolgd en ik kan de ringtones op Itunes zetten onder het tab linksboven bibliotheek / tonen. Het enige wat ik dan nog moet doen is synchronisatie met de knop rechtsonder. Als ik echter op mijn iphone kijk onder instellingen-geluiden kan ik daar de ringtones/geluiden niet vinden.....Ik heb alles nagekeken maar kom er niet achter wat er fout is gegaan.Ik hoor graag jullie adviezen. Met vriendelijke groet Rob14 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet 'm wel hebben ingeschakeld bij de iPhone weergave.
Anders weet ik 't ook niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Op Itunes heb ik het wel ingeschakeld : Tonen synchronisatie ; alle tonen. Wat moet ik dan op de Iphone inschakelen en waar ? Bij tab geluiden kan ik niets vinden wat ik moet inschakelen...... Mvg. Rob14 |
|
||||
|
||||
Als je vermeld welke app, kunnen mensen die deze app ook gebruiken misschien helpen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Ga naar het menu Geluiden en scroll dan omlaag. Hier zie je een categorie genaamd "Geluiden en trillingspatronen" waar je alle instelbare geluiden kunt wijzigen. - Klik op bv. Beltoon en scroll omhoog om de gesynchroniseerde tonen te zien en selecteren (ze staan boven de standaard beltonen). Change your ringtone - Phone - iPhone Basics - Apple Support |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zie instructie filmpje op yuotube.
How to get Pimp your Sound tones onto your iDevice - YouTube Succes
|
|||
|
|||
Ja hier werkt het prima.
De mp3 laadt ik in audacity. Zoek stukje muziek uit. Met audacity zet ik t om naar m4a. Daar maak ik zelf m4r van en zet ze in iTunes Dan syncen en ze staan in me telefoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kijk dan bij instellingen/geluiden/geluiden en trillingspatronen , en dan bv onder beltoon ....En daar kan ik de nieuwe ringtones niet vinden. Wie kan mij helpen ? Ik ben benieuwd ? |
|
|||
|
|||
Ik heb itunes geupdated en nu doet hij het wel ! Probleem opgelost !!
Bedankt voor jullie meedenken !! Gr.Rob 14 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ringtones | speedynientje | iTunes | 5 | 30-09-10 20:10 |
Ringtones | Robin026 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 26-09-10 07:57 |
Ringtones | Cena | Archief | 3 | 03-05-08 01:29 |
|
|