Kan exchange niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Exchange account laat zich niet verwijderen. Het wieltje met de melding: verwijderen, blijft draaien. Ik heb de telefoon dit een half uur lang laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan exchange niet verwijderen
Mijn Exchange account laat zich niet verwijderen.
Het wieltje met de melding: verwijderen, blijft draaien. Ik heb de telefoon dit een half uur lang laten doen. Hetzelfde gebeurt bij Exchange als ik de contacten, de Notities of de agenda wil uitzetten. Wat in vorige discussies is beschreven (oude kopie terugzetten, harde stop (via hometoets en aan/uit toets) heb ik al geprobeerd. Misschien rest mij alleen nog de iPhone opnieuw configureren als nieuwe telefoon, maar dan moet ik alles handmatig terugzetten. Ik hoop dat iemand nog een andere oplossing heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk inderdaad dat alles verwijderen de enige oplossing is.
|
Labels |
exchange |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan exchange account niet verwijderen? | Hermie | iPhone algemeen | 0 | 31-05-11 20:35 |
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen | EasyGert | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 01:35 |
Exchange accounts verwijderen lukt niet :( | mich@ | iPhone algemeen | 4 | 28-01-11 14:53 |
iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010 | rver | iPhone algemeen | 5 | 13-10-10 10:32 |
Kan niet meer bij Exchange | jvandijk | iPhone algemeen | 3 | 21-11-08 12:03 |
|
|