opeens blauwe dunne vertikale lijn op het scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=3][FONT=Calibri]Beste,[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Ik heb een Iphone 5 en ineens een dunne blauwe vertikale lijn op het scherm op zo´n 6mm uit de rechterzijde. alleen zichtbaar om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opeens blauwe dunne vertikale lijn op het scherm
[SIZE=3][FONT=Calibri]Beste,[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Ik heb een Iphone 5 en ineens een dunne blauwe vertikale lijn op het scherm op zo´n 6mm uit de rechterzijde. alleen zichtbaar om een donker deel.[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Iemand dit ook wel eens gehad. [/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Groet,[/FONT][/SIZE] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2013 om 11:18 ---------- Ik heb een iPhone 5 en ineens een dunne blauwe vertikale lijn op het scherm op zo´n 6mm uit de rechterzijde. alleen zichtbaar om een donker deel.Iemand dit ook wel eens gehad. Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone laten vallen, vochtschade?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Blauwe waas/streep over het scherm | sannewouda | iPhone algemeen | 10 | 07-01-12 23:21 |
Iphone 2G opeens zwarte horizontale dunne lijntjes in scherm? | Inekee | iPhone algemeen | 12 | 15-07-10 10:05 |
Rare blauwe/grijze lijn langs Iphone 3g scherm?? | Bjornnijdeken | iPhone algemeen | 8 | 14-07-09 15:25 |
het blauwe scherm is weer terug | Moerdijkje | iPhone algemeen | 0 | 23-11-08 11:13 |
|
|