Apple: Online bestelde 5s(25 okt) verstuurd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist het bericht van Apple gekregen dat mijn 25 oktober s'nachts online bestelde iPhone 5s (32Gb space grey) verstuurd is!! saiant detail; bestelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple: Online bestelde 5s(25 okt) verstuurd!
Ik heb zojuist het bericht van Apple gekregen dat mijn 25 oktober s'nachts online bestelde iPhone 5s (32Gb space grey) verstuurd is!!
saiant detail; bestelling staat op 24 oktober |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de mededeling.
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens geprobeerd om een harde reset uit te voeren?
|
|
|||
|
|||
Hier ook bericht gehad dat die a.s. maandag bezorgd wordt. Iemand ervaringen met DHL? Kan ik nog ergens een verwachte levertijd zien of moet ik het met de ruime indicate van 11 november doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...erzending.html Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-11-13 om 16:10. Reden: PVDZ informatie verwijderd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via Apple Online Store bestelde iPhone 5 al binnen?! | Muesli | Archief | 2 | 23-10-12 12:40 |
iPhone 4: unlock betaald op 14 okt, maar... | r3no | Unlock | 29 | 20-11-10 00:19 |
storing 1 okt? | wverveer | Odido (T-Mobile) | 17 | 07-10-10 00:51 |
|
|