My iPhone contacts verdwenen ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruiker sinds 2007 van iPhone (toen nog sim jailbreak), alle modellen en jailbreaks versleten tot 6.1.2 op iPhone 5. Maw al een en ander meegemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
My iPhone contacts verdwenen !
Gebruiker sinds 2007 van iPhone (toen nog sim jailbreak), alle modellen en jailbreaks versleten tot 6.1.2 op iPhone 5. Maw al een en ander meegemaakt op iPhone vlak...
Op deze weet ik en vind ik echter geen antwoord... M'n contacten in group 'on my iPhone' zijn verdwenen, sterker de groep 'on my iPhone' zelf staat niet meer tussen de call groups ! Facebook, exchange contacts staan er wel nog. Kan nergens de nummers en vooral bijhorende namen vd contacten op de iPhone zelf recupereren. Gisteren was een tijd m'n BITE SMS sms list leeg ! Nu zijn de smsjes terug maar geen namen bij verzenders. Iemand enig idee hoe de contacts terug op te vissen ? (Geen backup via iTunes daar iTunes fouten geeft sinds ik mediadonkey gebruik) Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je icloud gebruikte kan je kijken via computer of je contacten nog aanwezig zijn
|
|
||||
|
||||
geen spoor van contacten in iCloud...enkel degene die ik nu heb toegevoegd..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email, contacts, calender opties verdwenen | htca | iPad algemeen | 6 | 30-01-12 18:58 |
iCloud: foto's van contacts verdwenen? | mvveelen | iCloud | 0 | 18-11-11 08:37 |
Contacts op iPad 2 niet zichtbaar in contacts-app | Bareld | iPad algemeen | 0 | 31-05-11 23:52 |
Knopje van contacts verdwenen ? | dendirk | Archief | 5 | 03-08-08 12:36 |
Favorites knopje verdwenen bij Contacts | wizzofoz | iPhone algemeen | 5 | 20-01-08 00:42 |
|
|