Iphone kopen op de site van apple? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zou graag een iphone kopen, maar lukt dit op de apple site? Deze dus: Compare iPhone Models - iPhone Comparison - Specs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen op de site van apple?
Hallo iedereen,
Ik zou graag een iphone kopen, maar lukt dit op de apple site? Deze dus: Compare iPhone Models - iPhone Comparison - Specs & Pricing - Apple Store (U.S.) Kan deze hier (in België) werken? En zijn deze allemaal met een abonnement? Want ik had graag gehad zonder abonnement :s Kan deze naar België verzonden worden? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voilà...
iPhone - Bestel nu iPhone 5s en iPhone 5c voor gratis levering - Apple Store (België) Pies of keek... Op de US site kan je bestellen zoveel je wilt...Hij zal niet geleverd worden buiten de US...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had nu echt gedacht dat het 100 zou verschillen, maarja blijkbaar niet :s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen op Apple site. | NinaAmerika | Koopinformatie USA | 3 | 20-06-13 23:17 |
Informatie over het kopen van de Apple iPhone | iCulture | Koopinformatie Nederland | 94 | 26-09-12 12:00 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iphone op site kopen | shaun29 | Archief | 1 | 03-04-08 14:32 |
|
|