Geen settings meer naar downgraden baseband discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst mijn baseband gedowngraded, maarf nu heb ik geen settings en safari meer. Weten jullie wat ik moet doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen settings meer naar downgraden baseband
Ik heb laatst mijn baseband gedowngraded, maarf nu heb ik geen settings en safari meer.
Weten jullie wat ik moet doen? Laatst gewijzigd door Matjepatatje; 11-11-13 om 23:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er een JB op iOS 6.1.3 op staat moet je tethered booten met Rednsn0w.
|
|
|||
|
|||
bij mij loopt hij dan vast bij waiting for reboot
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...activeren.html Heb je het ipsw bestand van iOS 6.0 manueel in Redsn0w geselecteerd alvorens op "Just Boot" te klikken? Je hebt het iOS 6.0 bestand nodig om iOS 6.1.3 tethered te booten. |
|
|||
|
|||
Ja dat weet ik en nu wil het ook, maar ik heb nog steeds geen settings als ik hem tethered boot en ook geen safari.
|
|
|||
|
|||
Als er standaard apps ontbreken zoals Settings, Safari, enz... na het tethered booten is er iets serieus fout gelopen met de jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Waarom tethered? Je kan hem toch met evasi0n gewoon untethered doen?
Heb lang geen 3GS meer gehad dus weet het even niet meer
|
|||
|
|||
Ik zal het proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok hoe moet ik het anders doen?
|
|
|||
|
|||
Lees de blog van het iPhone Dev Team eens aandachtig en dan vooral het hoofdstuk "Baseband Freedom":
Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
ooh yeah . was even vergeten dat het tot 6.1.2 . Kan kijken of hij SHSH blobs heeft van 6.1.2 ?? of andere versie en daar naar toe? Lijkt mij het handigste?
|
|
|||
|
|||
Die SHSH moeten dan wel tijdig lokaal opgeslagen zijn met bv. TimyUmbrella. De SHSH van iOS 6.0 -> 6.1.2 die Cydia destijds heeft opgeslagen zijn corrupt/onvolledig en ondertussen ook verwijderd uit Cydia.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-11-13 om 18:42. |
|
|||
|
|||
Ik probeer dit te doen met redsnow 0.9.14b2, er staat in het blog selecteer geen ipsw dat doe ik dan ook, maar dan kan ik niet meer downgrade basement kiezen.
Komt dat omdat ik mijn basement al heb gedowngraded |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan kan ik alleen kiezen uit install cydia, install custom bundle, add activation ticket, install ipad basement, deactivate.
Maar niet uit downgrade basement ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 18:42 ---------- Kan ik hem niet helemaal opnieuw herstellen of naar fabrieksinstellingen? Laatst gewijzigd door Matjepatatje; 11-11-13 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Of kan ik er niks aan doen?
|
Labels |
ik heb laatst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. | rellivisit | Unlock | 3 | 11-04-11 00:23 |
iPhone 3G: Hulp aub, 4.1 downgraden naar 4.0 (baseband 05.14.02) | XxMocr0o94xX | Unlock | 3 | 28-11-10 23:22 |
Na downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 geen netwerk meer! | FCU4ever | Archief | 5 | 16-02-10 16:15 |
|
|