Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt me niet hoor, mijn partner heeft de 3GS en wil zijn contacten die op zijn telefoon staan overzetten naar zijn Android werktelefoon. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon
Het lukt me niet hoor, mijn partner heeft de 3GS en wil zijn contacten die op zijn telefoon staan overzetten naar zijn Android werktelefoon. Maar ja dan heb je het gedoe dus al: het gaat dus om de contacten die op de telefoon staan en niet op de SIM card. Dit overzetten lukt gewoonweg dus niet, had wel een programma gevonden:wondershare, maar dan een trialversie waarmee er maar 5 contacten meegingen, en ik weet niet eens of dit nou de SIM contacten waren?
Hoe krijg ik alle telefoon contacten over op de SIM card van de 3GS telefoon? of hoe krijg ik alle telefoon contacten over op de android? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTools...
Contacten van de iPhone exporteren als .vcf... Dan kan je ze hopelijk importeren op den *ndr**d... (altijd moeite met het uitspreken van dat ding...)
|
|||
|
|||
ik heb hem gedownload, maar hoe verder?
|
|
|||
|
|||
Misschien werkt dit wel en is ook gratis
https://itunes.apple.com/be/app/idri...3646?l=nl&mt=8 |
|
|||
|
|||
Synchroniseer de contacten op de iPhone met Google Contacts en dit via het cardDAV protocol. Ziehier voor de uitleg: https://support.google.com/mail/answer/2753077?hl=en
En aangezien een Google/Android phone prima werkt met Google Contacts is het op die manier heel eenvoudig door op de Android phone hetzelfde google account in te stellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
Contacten van iOs naar Android | Rikkie311 | iPhone algemeen | 18 | 14-10-12 22:52 |
Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ? | hot12345 | iPhone algemeen | 11 | 04-04-12 16:50 |
SMS overzetten naar nieuwe telefoon | Mikaa | iPhone algemeen | 5 | 07-05-11 00:22 |
telefoon nummers overzetten naar microsim | schmeink | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:33 |
|
|