Exchange probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuis mijn nieuwe 5s geactiveerd, door te kopieren van mijn oude 4. Lijkt allemaal te werken, behalve mijn exchange mail. (=gmail). Hij meldt: Email ophalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange probleem
Zojuis mijn nieuwe 5s geactiveerd, door te kopieren van mijn oude 4. Lijkt allemaal te werken, behalve mijn exchange mail. (=gmail). Hij meldt: Email ophalen mislukt. de verbinding met de server is mislukt. Gmail account werkt wel en Agenda van Exchange account (=gmail agenda) werkt ook. De account instellingen zijn exact gelijk aan de oude 4, die ook 7.04 Os heeft. Iemand een idee voor de oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gmail op de exchange manier werkt zolang je niet van device wisselt, daarna is het afgelopen. Google is er mee gestopt. Outlook.com werkt wel. Laat mijn mail daar naar forwarden, werkt uitstekend.
|
|
|||
|
|||
Ik sanp niet hoe de gmail agenda dan wel via Exchange kan werken, jij wel?
|
|
|||
|
|||
Waarom zet je je gmail niet gewoon via add account > google mail in je mail?
|
|
|||
|
|||
Waarom niet gewoon je hele gmail account, mail, contacten en agenda als gmail instellen. Sneller en betrouwbaarder dan de outlook instelling.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb m op fetch staan en op 15min interval ingesteld.. Die paar min dat een email later aankomt zal geen rampen veroorzaken, denk ik.
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
En als je dan toch op dat ene mailtje zit te wachten kun je vanuit het mail programma altijd een extra fetch initiëren. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Push is a la minuut en fetch is handmatig of intervallen. Vandaar dus 'sneller'
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met exchange | ferrywalter | iPhone algemeen | 7 | 05-11-13 20:19 |
Probleem sync Exchange 2007 | Marcok_76 | iPhone algemeen | 5 | 26-06-12 13:46 |
Exchange (OMA) en TaskTask probleem | Roccade | iPhone algemeen | 2 | 12-05-11 11:44 |
iPhone Exchange password probleem | iPetert | iPhone algemeen | 60 | 31-10-10 20:31 |
password probleem met exchange | RJS | iPhone algemeen | 4 | 07-08-08 10:44 |
|
|