Respring/Crash bug in iOs 7... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Terwijl je device gelocked is... Open je camera... Ga naar de camera roll... Open je control center... Open de rekenmachine... En je device crasht/respringt... Timo...Can ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Respring/Crash bug in iOs 7...
Terwijl je device gelocked is...
Open je camera... Ga naar de camera roll... Open je control center... Open de rekenmachine... En je device crasht/respringt... Timo...Can je ff debuggen..?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen last van Ios 7 en Iphone 4!
|
|
|||
|
|||
Klopt. Op een iPhone 4 met iOS 7 treden er ook veel minder bugs op dan op een iPhone 5s.
@Wally Thanks. Heb de crash reports ontvangen. Ga er straks eens naar kijken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2013 om 15:11 ---------- Het is een regressiebug in coremedia. Die bug was er al vanaf iOS 7, werd opgelost en is nu weer terug van weggeweest. Echter alleen maar op de iPhone 5s. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post922877 Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb dit eens getest op mijn iPhone 5 en inderdaad dit klopt ik heb hier ook last van (op iOS 7.0.4) Mijn iPhone 5 heeft hier ook last van Wat moet ik nu doen? Mvg |
|
|||
|
|||
OK. Ook op de iPhone 5. Waarvan akte. Mijn iPhone 5 draait nog op iOS 6.1.2.
@Wally |
|
|||
|
|||
dit werkt trouwens eveneens met het kompass enzo..
|
|
||||
|
||||
geen last van op mijn iPhone 5 (ios 7.0.4)
|
||||
|
||||
Hier geen last, zowel op een iPhone 5S, iPhone 5 en een iPhone 4S draaiend op iOS 7.
|
|||
|
|||
Op een iphone 4s ios 7.0.4 wel last van.
|
|
||||
|
||||
Op iphone 5c ook
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of is het beter dat ik ze ook doorstuur? (uiteindelijk zitten we toch allen met zelfde probleem) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios 6 imessage bug | svenn15 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 17:53 |
iOS 6 bug? | Rubenhaan | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 08:42 |
iPod touch: Respring is geen respring meer? | alia9806 | Jailbreak | 14 | 15-08-12 21:32 |
Notificatie bug IOS 5 | Macab | iPhone Apps | 1 | 06-03-12 06:16 |
ios 5 lock bug | marrek22 | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 21:21 |
|
|