iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Alright duidelijk! Weet iig waar t probleem vandaan komt. Goed zo. En je weet nu ook hoe je die problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb een 4s, 5 en nu 5s.
Heeft iemand die ook i.i.g. een 5 en 5s naast elkaar heeft kunnen testen het gevoel dat de 5s net minder bereik heeft? draaien allebei op dezelfde ios en instelling. Het is algemeen bekend dat je nu de 3g niet meer echt kan uitzetten dus switcht nogal eens van 2g naar 3g (die kan je niet meer uizetten) dus mensen klagen over bereik. Maar algemeen, minder bereik? of is dat een gevoel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een objectieve vergelijking is niet makkelijk. Men moet uiteraard een SIM-kaart van dezelfde provider gebruiken en beide iPhones moeten met dezelfde base cel verbonden zijn. Indien dat het geval is kan men min of meer vergelijken met de Field Test functie van beide iPhones. |
|
||||
|
||||
Ik heb wel vaker 2G dan 3G. Maar dat ligt waarschijnlijk aan m'n nieuwe abonnement.
Voorheen T-Mobile, nu Hi. Helaas slechter bereik daar . Had dit ook op m'n 4.. Heb je 4G toevallig aan staan? Omdat de 5S ook bijna alle 4G banden nu ondersteund kan het zijn dat daar iets mee is. Het loopt nog niet allemaal soepel in NL namelijk.. Door de nieuwe 4G masten en werkzaamheden hieraan, zijn sommige 3G masten tijdelijk minder. Dat is wat ze mij vertelde. (Hi)
|
|||
|
|||
Beste Timosha, 1 laatste vraag dan ben je van me af!
Dit was mijn crash rapport. Is dit iets om zorgen over te maken? Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een app met de naam "Celestial" laat het Springboard crashen. Blijkbaar maakt die app ook gebruik van de Foto bibliotheek en laat deze ook crashen.
|
|
|||
|
|||
Ik had ongeveer dezelfde crash reports als KiloDiesel, qua cijfertjes weet ik het niet , maar hetgeen ik kon lezen was hetzelfde,
dit gebeurde zaterdagavond als ik vanuit safari een youtubefilmpje afspeelde, direct daarna, zwart scherm, appeltje en terug opgestart. Bij diagnose: Springboard crash. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Celestial is a complete package for celestial navigation on your iPad, iPhone or iPod Touch. It can perform celestial sight reductions, calculate fixes, present them visually, manage sights on multiple trips and assist in sight planning. It also includes a complete Almanac of the Sun, Moon, planets and stars. " Van hun website. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt. Het is niet echt een app maar een proces/daemon. Was je met iets bezig dat gebruik maakte van de Foto bibliotheek. Of iets met audio of audio opnemen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De 2e x dat het gebeurde was toen ik iemand probeerde te bellen vanuit de recent gebeld telefoon lijst. Het crash rapport wat je zag was van de 2e crash. De het bellen. Wat wel bij beide keren het geval was, was dat ik wegliep uit mijn op dat moment verbonden wi-fi zone. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Fotostream die afgebroken word? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Softwarematige problemen kan ik mee leven. Dat kan altijd Super bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het probleem zich nog een keer voor doet zal ik hem wederom herstellen. |
|
|||
|
|||
Dit weekend in Londen een zilveren iPhone 5s gekocht. Vanmiddag weer terug in Nederland en meteen een nano simkaart bij T-Mobile gehaald.
Bij het aanzetten ging de iPhone niet meteen aan, maar ik wilde hem toch aan iTunes hangen om een backup terug te zetten. Toen ging die wel aan. Nu zijn alle updates gedraaid en merk ik dat de aan/uit knop bovenop het niet doet! Iemand hier ook ervaring mee en nog belangrijker, wellicht een oplossing?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|