iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Wat mij betreft is mijn test iPhone 5s geen defect toestel. En ook de test iPhone 4 en 4S zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit gewoon een bug in iOS7 en stomme pech of kan het ook een andere oorzaak hebben ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga in de Diagnostics kijken of daar crash reports staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie idd een springboard crash staan rond die tijd dat het gebeurde. Waar kan ik zien waar het aan lag? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Synchroniseer die iPhone met iTunes dan worden de crash reports overgezet. Na de synchronisatie kan je de crash reports in de OS X Console analyseren. Dat is makkelijker dan op die iPhone te pielen.
|
|
|||
|
|||
Ok en nu .. hoe kom ik er achter waar het aan lag? De 1e keer had ik het met het openen van de camera app in lockscreen, de 2e keer had ik met het proberen te bellen van iemand uit de recente lijst.
|
|
|||
|
|||
Open de crash reports in de OS X Console en kijk welke thread de crash veroorzaakt. Voor het overige is dit niet het geschikte forum en topic om een cursus debugging en crash analyzing te geven (denk ik).
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk. Maar is het iets om zorgen over te maken of nix aan de hand?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die mij doormiddel van PB kan uitleggen hoe ik dit moet onderzoeken? Wil het toch graag weten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn trilt alleen hard als ik hem niet of licht vast heb en ik denk dat hij meer vanonder trilt dan bovenaan waar de trilmotor zit. Volgens mij is de trilling het geluid van de glazen homebutton die wat speling heeft en daardoor meer geluid maakt.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heeft last van een battery drain met zijn nieuwe iphone 5s na update 7.0.2 iemand tips? Na 4-5 uur niet gebruik gaat zijn telefoon van 100 naar 52%
|
|
|||
|
|||
Om nog even terug te komen op de ervaring met de luide trilfunctie:
iPhone 5s Trilfunctie los ? - YouTube Luister zelf even en laat weten of dit bij jou ook zo is. Naar mijn mening en oor is dit echt luider dan je mag verwachten, ik denk dat een onderdeel teveel speling heeft waardoor deze mee trilt en geluid produceert. Ik denk aan het glas van de home button of de trilmotor zelf wat losser hangt dan voorzien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hem verticaal op tafel zet maakt hij nog steeds dit geluid al is het wel niet altijd. Nu heb ik het tot op heden nog niet vaak verticaal kunnen horen omdat mijn iPhone altijd horizontaal ligt... Verticaal kan je niets leggen, dit is staan zoals in een dock ofzo... Zou dus de camera kunnen zijn maar dit betekend dat iedereen dit waarschijnlijk zal hebben en dat de camera bij de iPhone 5s meer speling heeft dan bij de iPhone 5, waarom is dit dan |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|