//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Koenne101 Ik ga je één goede raad geven : NIET DOEN !! Een backcover origineel of niet is veel geld, de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 26-09-13, 18:25
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenne101 Bekijk bericht
Ik ga je één goede raad geven : NIET DOEN !!

Een backcover origineel of niet is veel geld, de space gray is al te koop origineel maar dan staat er geen imei op en is hij als gevolg bij latere verkoop veel minder waard. Kost ook nog eens bijna €300 (alleen onderdeel, als je het door iemand anders laat doen betaal je dus nog meer)

Apple iPhone 5s Rear Housing Assembly (gray) voor Apple iPhone 5S - ReplaceDirect.be


Ik heb dit zelf gedaan bij een iPhone 5 en de kleine onderdelen zijn echt een miserie... Veel prutswerk en om goede afwerking te hebben moet je hier echt al veel ervaring mee hebben. Indien je niet veel ervaring kan je er best niet aan beginnen want de componenten en onderdelen zijn zeer gevoelig.

Bovendien ben je van de moment dat je de iPhone opendoet je garantie kwijt, wacht tot je zelf de goude iPhone kan kopen dus!

Hej, bedankt voor je reactie! ik denk dat ik het dan ga blijven doen met de zilver... Zo heel veel maakt het niet uit + dan zou ik deze al moeten verkopen en opnieuw naar duitsland gaan etc... bwaaa
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 26-09-13, 18:32
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Meesterlijk die 5s. Vingerafdrukscanner werkt perfect, camera leuk met die burstmode. Top
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #63  
Oud 26-09-13, 22:12
lisanne87 lisanne87 is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een vraag, ik heb net de 5s. Ik heb een vraag over de vimgerafdrukscanner. Als hij nu vergrendelt is moet ik gewoon mijn toegangscode invullen en niet de vingerafdruk. Terwijl dit wel bij instellingen staat meen ik

Is dit normaal?

Ik hoor het graag
  #64  
Oud 27-09-13, 02:58
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Instellingen - algemeen - toegangscoed en - vingerafdrukken --> vinkje aanzetten: ontgrendel codeslot.
  #65  
Oud 27-09-13, 19:39
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Iemand een idee hoe je de iWork apps gratis kan downloaden? (Pages, Numbers etc.) Volgens mij kreeg je deze gratis bij de iPhone 5s, maar ik moet er gewoon voor betalen als ik de apps in de App Store opzoek. Komt dit omdat ik de iPhone heb herstelt vanuit een bestaand iCloud account?
  #66  
Oud 27-09-13, 20:09
Peabz21 Peabz21 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik kan ze gewoon gratis downloaden als ik er naar toe ga in de AppStore.
  #67  
Oud 27-09-13, 21:31
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Nu zijn ze wel gratis, duurde misschien even? Geen idee..
  #68  
Oud 28-09-13, 09:36
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Misschien nog een tip:

Als je iPhone vergrendeld is en je wil met vingerafdruk ontgrendelen moet je eerst klikken op de home button en hem even inhouden. (Je kan de homebutton ook inhouden zonder te lossen)

Ik dacht eerst dat ik men vinger er moest ophouden (voor de herkenning, want de ring rond de homebutton herkende toch de aanwezigheid van je vinger??) en dan pas moest klikken voor te ontgrendelen, lukte niet altijd even goed...

Bij deze... Nog iemand dit voor?
  #69  
Oud 28-09-13, 09:39
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Ik druk hem in, laat hem omhoog komen en blijf m'n vinger erop houden. Gaat razendsnel.
  #70  
Oud 28-09-13, 10:25
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dit mag wellicht niet: Maar kunnen de huidige 5S gebruikers even mijn vraag checken hier in iPhone Algemeen...

thanks!

na een half uurtje stoeien, gevonden! oplossing: zie mijn aparte post hier in iPhone--Algemeen

Laatst gewijzigd door Geert1976; 28-09-13 om 11:08.
  #71  
Oud 28-09-13, 18:39
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Ik ben echt supertevreden met mijn 5s, had hiervoor een 4s. Stukken lichter, fijn mooi slank ding! Voelt slanker, doordattie langer is, best apart

Linkje naar plaatje.
Anyway, inhoudelijk vraagje: kun je schuif om te ontgrendelen 'wegkrijgen' in je lock screen? Ik gebruik fingerprint.

Hartelijk dank! Trouwens, wat gaat die batterij lang mee zeg! 44% na 3 dagen, terwijl ik gisteren en eergisteren aardig wat calls had.
  #72  
Oud 28-09-13, 18:43
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible Bekijk bericht
Ik ben echt supertevreden met mijn 5s, had hiervoor een 4s. Stukken lichter, fijn mooi slank ding! Voelt slanker, doordattie langer is, best apart

Linkje naar plaatje.
Anyway, inhoudelijk vraagje: kun je schuif om te ontgrendelen 'wegkrijgen' in je lock screen? Ik gebruik fingerprint.

Hartelijk dank! Trouwens, wat gaat die batterij lang mee zeg! 44% na 3 dagen, terwijl ik gisteren en eergisteren aardig wat calls had.
Hoeveel uur had je hem dan gebruikt? Bij instellingen
  #73  
Oud 28-09-13, 18:45
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Hoeveel uur had je hem dan gebruikt? Bij instellingen
12 uur en een beetje gebruikt
  #74  
Oud 28-09-13, 18:58
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

wow! hoe krijg je dat voor elkaar? Tell me your secret please!
  #75  
Oud 28-09-13, 20:55
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Ben vanaf de release dag in Oberhausen een trotste eigenaar van de 5S 16GB Space Grijs.

Mijn ervaring is tot nu toe dat het inderdaad een snelheidsmonster is en gewoonweg super simpel loopt.

Touch ID is een geweldig gimmick waarbij het elke keer genieten blijft bij de ontgrendeling.

Gister nog even in de Apple Store geweest in Oberhausen.Voor het eerst zonder hectiek even de Gouden 5S kunnen bekijken. Moet echt zeggen dat mijn voorkeur eerst uitging naar de Gold maar achteraf gezien ben ik toch van mening dat de Space Grijs versie veruit de mooiste is kwa kleurenstelling.

Al met al een geweldige iPhone die waarvan de upgrade het zeker weer waard was om er al 1e bij te zijn.
  #76  
Oud 28-09-13, 22:33
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Ben vanaf de release dag in Oberhausen een trotste eigenaar van de 5S 16GB Space Grijs.

Mijn ervaring is tot nu toe dat het inderdaad een snelheidsmonster is en gewoonweg super simpel loopt.

Touch ID is een geweldig gimmick waarbij het elke keer genieten blijft bij de ontgrendeling.

Gister nog even in de Apple Store geweest in Oberhausen.Voor het eerst zonder hectiek even de Gouden 5S kunnen bekijken. Moet echt zeggen dat mijn voorkeur eerst uitging naar de Gold maar achteraf gezien ben ik toch van mening dat de Space Grijs versie veruit de mooiste is kwa kleurenstelling.

Al met al een geweldige iPhone die waarvan de upgrade het zeker weer waard was om er al 1e bij te zijn.
Wat heb je te vertellen over de batterij? Ben daar vooral erg benieuwd naar haha
  #77  
Oud 28-09-13, 23:03
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mert1234 Bekijk bericht
Wat heb je te vertellen over de batterij? Ben daar vooral erg benieuwd naar haha
Mijn ervaring met de batterij is bijzonder goed. Ik ben een intensieve iPhone gebruiker en kan niet anders zeggen dan dat deze batterij mij alles behalve tegenvalt.

Ik sta 7 dagen in de week om 04:15 op en gebruik hem de hele dag op men werk en hoef hem in principe 9 van de 10 keer niet aan de oplader te leggen voordat ik ga slapen. Meestal zit ik tegen 22:00 altijd rond zon 15% over.
  #78  
Oud 29-09-13, 12:41
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Mijn ervaring met de batterij is bijzonder goed. Ik ben een intensieve iPhone gebruiker en kan niet anders zeggen dan dat deze batterij mij alles behalve tegenvalt.

Ik sta 7 dagen in de week om 04:15 op en gebruik hem de hele dag op men werk en hoef hem in principe 9 van de 10 keer niet aan de oplader te leggen voordat ik ga slapen. Meestal zit ik tegen 22:00 altijd rond zon 15% over.
Klinkt goed! Wat heb je zo een beetje als gebruik aan uren in de avond? En hoe heb je je helderheid het grootste deel van de staan?
  #79  
Oud 29-09-13, 13:36
extreme extreme is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: st niklaas
Berichten: 27
Standaard toch batterij probleem ?

heb hem heel de nacht laten opladen ( 100 % ) . bij gebruik gisteren , paar fotoos genomen , 2 x sms en 1 keer telefoon gekregen is hij om 15:45 uitgevallen omdat hij plat was. Een pak sneller leeg dan vooropgesteld en ook tov mijn vorige 4 .
Er stonden geen background apps te draaien . bluetooth stond wel aan.
Doe ik nog iets verkeerd of staat er iets verkeerd ingesteld ? kweet niet , graag advies . Het is een 5S 16 Gb ( gekocht vorige donderdag in Oberhausen )
  #80  
Oud 29-09-13, 13:44
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door extreme Bekijk bericht
heb hem heel de nacht laten opladen ( 100 % ) . bij gebruik gisteren , paar fotoos genomen , 2 x sms en 1 keer telefoon gekregen is hij om 15:45 uitgevallen omdat hij plat was. Een pak sneller leeg dan vooropgesteld en ook tov mijn vorige 4 .
Er stonden geen background apps te draaien . bluetooth stond wel aan.
Doe ik nog iets verkeerd of staat er iets verkeerd ingesteld ? kweet niet , graag advies . Het is een 5S 16 Gb ( gekocht vorige donderdag in Oberhausen )
Kijk even naar dit artikel, hier zul je wel wat aan hebben.

Batterijduur iOS 7 verbeteren: 11 tips om meer uit je batterij te halen - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 07:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 10:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 17:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.