iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Ik merk nu net da ik een soort 'gerammel' hoor aan de achterkant van m'n nieuwe iPhone... Ter hoogte van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat zijn die vijf piepkleine lensjes in het objectief. Nog iemand? Ja, er staan tientallen rammeltopics op het forum sinds de iPhone 4S.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zijn je lenzen die in een soort veren hangen om zo te kunnen stabiliseren en als je je camera opent en op het scherm tikt en hij stelt zich scherp en gelijk als je dan achterop tikt zal je merken dat het rammelen iets minder is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan de iphone 5. Goed dan heb ik wel wat dingen uitgezet. Die ik niet nodig heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie ziet er bij het groene berichten icoon links aan de rand ook blauw?
Ik zie dat alle groene iconen dat hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trilfunctie is bij mijn iPhone 5s zowel in portrait als landscape zelfd normale geluid dat ik gewend ben, trilmotor is een gewichtje dat pinnetje zit aan een motor. Als dit lawaai maakt wil dit zeggen dat het gewcht op pinnetje wat los hangt... Hopelijk heb je hier wat aan. Mijn ervaring met de nieuwe iPhone is alleen maar positief momenteel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind nergens waar ik de gratis app kan downloaden.. In de app store staat dat ik moet betalen
|
|
|||
|
|||
Net bij de Apple store in Munchen een iPhone 5S gekocht, stond een kleine rij bij de opening maar ze hadden een redelijke voorraad. Nu snel testen, ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen zaterdag een 5S kunnen scoren in Oberhausen, ik heb de silver.... zou ik nu ergens een originele gouden backcover kunnen kopen?
Indien ja: waar zou ik deze dan kunnen laten switchen |
|
|||
|
|||
De vingerafdrukscanner heeft soms ook geen zin om mee te werken, mag wat mij betreft nog iets gevoeliger zijn.
De batterij ben ik zeer tevreden over vergelijken met de 4S die ik hiervoor had. Ook werkt alles lekker snel en blijven apps met multitasking langer in de staat waar je ze achterliet in vergelijking met de 4S. De camera maakt mooie foto's, de dubbele flitser geeft inderdaad een meer natuurlijk beeld. De slo-mo functie is leuker om mee te spelen en te expirimenteren dan ik dacht. Ik ben zeer tevreden met mijn 5S! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik aankomend weekend weer naar Oberhausen moet gaan.
De accu lijkt een stuk minder lang mee te gaan dan de twee exemplaren hiervoor. Bovendien is het bereik (3G, GSM en Wi-Fi) slechter met dit exemplaar. Zelfs de iPhone 4 van een vriend heeft beter bereik. Het exemplaar hiervoor was toch het beste, maar helaas deed de vingerafdrukscanner het niet. Wel balen dit... De trilmotor van deze iPhone maakt bovendien nog meer geluid en klinkt alleen "normaal" als je hem verticaal houdt. Ohja, dan nog over het scherm, onderin en aan de zijkant zie je bleeding. (exemplaren hiervoor geen last van gehad) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een backcover origineel of niet is veel geld, de space gray is al te koop origineel maar dan staat er geen imei op en is hij als gevolg bij latere verkoop veel minder waard. Kost ook nog eens bijna €300 (alleen onderdeel, als je het door iemand anders laat doen betaal je dus nog meer) Apple iPhone 5s Rear Housing Assembly (gray) voor Apple iPhone 5S - ReplaceDirect.be Ik heb dit zelf gedaan bij een iPhone 5 en de kleine onderdelen zijn echt een miserie... Veel prutswerk en om goede afwerking te hebben moet je hier echt al veel ervaring mee hebben. Indien je niet veel ervaring kan je er best niet aan beginnen want de componenten en onderdelen zijn zeer gevoelig. Bovendien ben je van de moment dat je de iPhone opendoet je garantie kwijt, wacht tot je zelf de goude iPhone kan kopen dus! |
|
||||
|
||||
Zit er trouwens een NFC chip in de iphone 5s? kan het nergens vinden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frederik81; 26-09-13 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Net vers uit de verpakking. Werkt erg fijn, is veel lichter dan mijn 4s!
Net een conference call mee gehad, merkte wel wat ruis op de lijn, maar kan ook zijn geweest omdat ik de was aan het afhalen was, mijn collega's hoorden dat iig niet haha. Kortom: tevreden man hier! |
|
|||
|
|||
Echt geweldig!
Vingerafdrukscanner is echt top, werkt altijd. Batterij is nog geweldiger, vanmorgen 7;28 achter de lader gehaald, nu 17:00 nog 70% 3 uur gebruikt, 10 uur standby. Ook is de 5s supersnel, in één woord awesome! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|