iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Mijn fout ! 2 weekjes en dan kan je m omruilen Tenzij je naar duitsland gaat natuurlijk Haha ja over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie kan dit bevestigen? Alleziens kunnen ze tot de 25ste voormij niets betekennen omdat de iphone 5s hier niet te verkrijgen is. |
|
|||
|
|||
Er zijn dus meer mensen die wat speling hebben in hun powerknopje. Ik heb dit zo goed als geaccepteerd eigenlijk omdat het knopje wel gewoon goed werkt en reageert, en buiten dat is het echt minimaal hoor die speling vast zitten is ook niet goed natuurlijk. Waar ik mij meer druk om zou maken zijn eventuele dode pixels in je nieuwe phone. Een iphone rammelt gewoon, werdt gek van die rammelende camera bij m'n iphone 4 toendertijd.. overal testen of anderen dat ook hadden enzo zelfs aan vrienden of ze is wilden tikken. Sommige die gebruikten het toestel al heel lang en wisten niet eens van die rammel af.. tot ik het vroeg hehe Als je eenmaal weet dat het er zit dan hoor je et, anders niet.. pietje precies he ! Ach ben blij met me nieuwe, knopje doet et gewoon goed dus klaar. geniet ervan
|
|
|||
|
|||
Bijmij hebben ze een case voor de powerknop en de camera rammel opgemaakt.
Vanaf de 25ste kan ik hen contacteren als de iphone 5s in B te verkrijgen is. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee of 25 okt. ook de 5s te verkrijgen is bij Amac ? Of alleen in a'dam?
|
|
|||
|
|||
werk nu een 2tal weken met TouchID en moet zeggen dat ik steeds vaker opnieuw 1 van mijn 4 vooraf gescande vingers op de Home knop moet leggen. Ofwel, steeds vaker worden mn vingers niet meer herkent.
Meer mensen die dit ondervinden na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van TouchID? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al met al vind ik het nog steeds goed werken. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar de officiële cases te bestellen zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Even een vraag: hoe kan ik de Slow-Mo video's uploaden naar Youtube? Als ik hem via mijn telefoon upload, krijg ik een foutmelding, en als ik de video op mijn pc zet, dan is de Slow-Mo functie niet actief. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is iemand het al gelukt om 4G aan te praat te krijgen via Hi?
|
|
|||
|
|||
Mss staat het hier al ergens maar niet direct gevonden.
De power knop van mijn 5s rammelt enorm als ik met de iPhone schud en zit heel los. Kan die zo van links naar rechts bewegen. Is dit reden om hem te wisselen bij de apple store, of doen ze dat niet voor zo iets?! Alvast bedankt. Mvg Thiago |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom moet je met je iPhone schudden? . |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|