iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Wat heb je er aan om te weten wanneer je iPhone geproduceerd is? O.a. om te kunnen achterhalen of recente(re) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep, een iPhone 4 en 4S hebben hier het probleem ook. En niet alleen met accelerometer maar ook met de magnetometer.
|
|
|||
|
|||
Nee joh, heeft niks met iOS 7 te maken..... Is hoogstwaarschijnlijk een hardware-issue (Bosch is de nieuwe leverancier van de sensoren). Zie in dit verband ook het topic op IPC eerder vandaag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een hardware issue die wel op te lossen is met een software update
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is weer een gevalletje van massapsychose. Één geruchtenblog lanceert iets, duizend andere nemen het over en een nieuwe hype is geboren. Ik ga het hier bij laten. |
|
|||
|
|||
Even voor een leek wat dat betreft Timo. Kun je aub uitleggen wat het betekend als zon Bugreport nog openstaat? Is het dan wel zo dat Apple het erkend? Of is ook dat nog niet duidelijk op zon moment?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alhoewel mijn bug reports gesloten zijn kan ik in het iOS Developer Portal wel zien of de bug nog open staat of niet. "Open" betekend dat er nog aan gewerkt wordt. "Closed" betekend dat de bug opgelost is. |
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat jullie het topic eerder vandaag op IPC niet hebben gelezen.... En het feit dat er nagenoeg geen iPhone 4, 4S, 5 en 5C is getroffen, terwijl vrijwel elke 5S is getroffen geeft een nare bijsmaak..... In de Apple Store in OB had ELKE 5S het en GEEN ENKELE 4S en 5C. Het gegeven dat Apple het keihard ontkent maakt het er ook bepaald niet beter op........
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op 13 september 2013 waren er nog geen iPhone 5s in omloop maar het probleem was er wel al. Ik ga het hier nu écht bij laten. Iedereen gelooft maar wat hem/haar het beste uitkomt. |
|
|||
|
|||
Had eigenlijk goede ervaringen met mijn 5S...
Snelheid, batterijduur tegen de 8uur usage time, wat uitstekend is! Ik kwam thuis van het werk met nog ruim 40% over... Nu heb ik blijkbaar ook dat kompas dat niet goed gecalibreerd is, en nu sinds 7.0.2 mijn batterij die het maar 4u-4u30 meer trekt.... ik moet mij inhouden nu op het werk want als ik naar huis vertrek zit ik op 1%. Ik lees enorm veel reacties van mensen die ook hun batterij zien wegsmelten sinds 7.0.2 , maar dat zijn er 90% met een iphone 4S.... ik weet dus niet of dit aan mijn gsm ligt of toch aan de software :/ |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een zilveren iPhone 5S 16 GB gekocht in Oberhausen. Prachtig apparaat (ik kwam van een 4S). Helaas kampt mijn 5S ook met het accelerometer-probleem. Mijn 4S (eveneens op 7.0.2) heeft het niet.
Hopelijk komt Apple snel met een oplossing (anders dan het hardwarematig calibreren van de sensoren. Lees: omruilen). |
|
|||
|
|||
Mijn 5s heeft ook van bovenstaande problemen last.
Begin er een klein beetje veel spijt van te krijgen, van mij eerste iphone. |
|
|||
|
|||
Iphone 5s wat een ..... apparaat! En wie wilt overigens vingerafdrukscanner? verder vindt ik hem niet veel sneller als mijn normale Iphone 5 die ik heb en de 5s heb hem maar weer snel weg gedaan!
|
|
|||
|
|||
Dus jij haalt een Iphone 5s terwijl je een 5 hebt, en omdat die maar iets sneller is en jij de vingerafdrukscanner niet leuk vindt. Verkoop je hem maar weer 'gewoon' ondanks ietsie, toch daadwerkelijk sneller is. Of jij praat lariekoek of jij drinkt teveel en maakt rare keuzes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is de 5s wel iets meer dan een beetje sneller dan de 5 en een vingerafdrukscanner.
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|