iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Hej, bedankt voor je reactie! ik denk dat ik het dan ga blijven doen met de zilver... Zo heel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Of je haalt gewoon stickers in t goud Die zijn er al kosten slecht 15 pond dusja
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helderheid zit ik nooit aan. Laat ik gewoon zijn eigen gang gaan. Zal vanavond posten aan hoeveel gebruikte uren ik zit inclusief %.
|
|
|||
|
|||
Mijne eerste indruk :
Sneller dan de iPhone 5. Maar het is wel wennen aan de ogen ook ik wordt er zoals reeds is gezegd wel wat duizelig van aan de ogen. Ben hem van vandaag aan het gebruik sinds een 30 min. |
|
||||
|
||||
Ik heb lang getwijfelt of ik de 5s of toch eens een Android zou proberen .
Ik dacht aan de Galaxy Note 3 . Maar wat ben ik erg blij met deze keuze |
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk ook wel tevreden met mijn keuze.
Wou eerst een LG kopen, maar eens iPhone altijd iPhone zeggen en kan het niet ontkennen. |
|
|||
|
|||
Kan je eigenlijk instellen dat je je iphone 5s enkel kan ontgrendelen via touch id? Want nu is het bij mij nog steeds mogelijk om te ontgrendelen via een code ook...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2013 om 19:45 ---------- Citaat:
Gebruik: 5 uur, 20 minuten Stand-by: 13 uur, 38 minuten Batterij: 7% Niet slecht als je het mij vraagt. Meer dan voldoende. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand ook al opgemerkt dat het bovenste knopje (de aan en uit knop) van de 5s ietsjes minder groot in de lengte is dan de iPhone 5?
Laatst gewijzigd door Coolstorybro; 30-09-13 om 02:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu op m'n 5s. 4:50 uur gebruikt en 13 uur en 5 minuut stand-by. 62% geweldig! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ervaring: accu gaat hard, dat valt me echt op. Heb wel kopie 5 teruggezet, maar wil niet elke foon opnieuw moeten installeren, dat is m.i. een slechte zaak. |
|
|||
|
|||
Sinds vandaag ook in het bezit van een 5s, super toestel behalve dat ik problemen heb met mn 3G... ik zie het icoontje van 3g wel, maar ik denk dat ik surf aan Edge snelheid... heb de correcte instellingen staan (proximus)
Heb al een reset van de instellingen gedaan en daarnet ook een restore gedaan... iemand enig idee wat er mis kan zijn? Heb de iphone deze middag gekocht in Frankrijk... Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit ook al voor gehad ik het 3G icoon zie staan maar het wel edge snelheid is. Beste eerst eens elders testen en kijken of je hetzelfde voor hebt. Het kan liggen dat je op een plaats zit waar het net niet is . |
|
|||
|
|||
Zo blij met die vingerafdruksensor. Telefoon lijkt verder prima te werken...wel wat spontane reboots gehad tijdens simultaan gebruik & opladen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post920004 |
|
|||
|
|||
De batterij is voorlopig echt beter dan de 5.
Standby 21 uur 30 minuten en gebruik 8 uur 50 minuten 1% |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die denken: damn, die iphone 5s is toch maar een lichte upgrade tegenover de iphone 5, ik was beter bij de iphone 5 gebleven (kostenbesparing)?
|
|
|||
|
|||
Kostenbesparing?van een 5 16gb naar 5s 16gb is in mijn geval maar 200 e .Dan heb je weer een jaar een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voormij een upgrade waard. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|