iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de iPhone 5s (zwart 16gb) in Duitsland voorradig is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de iPhone 5s (zwart 16gb) in Duitsland voorradig is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 18:02 ---------- In deze review Review: iPhone 5s staat het volgende stuk : Citaat:
Vaak doet hij het dan wel 2e of 3e keer. Maar zeker de moeite waard om te weten. Andere mensen dit ook ondervonden met een 5S? Als je uit bad komt of onder de douche uit? Na het afwassen? Laatst gewijzigd door KiloDiesel; 02-10-13 om 19:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Duidelijk! Het is ook wel een logisch verhaal. Geen groot probleem. Niet onoverkomelijk.
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand van jullie ook dag de Home button precies zo wat goedkoop aanvoelt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sinds gister ook in bezit van de fantastische 5S. Vorige toetsel was een 4, nou dat is echt een dik verschil.
Maar goedkoop aanvoelen vind ik m totaal niet. Vooral die vingerscanner, wat een heerlijk systeem, heb m nog niet hoeven schoonvegen tot nu toe, misschien later een keer. Maar nu mijn 'kleine' probleempje, stelt niet veel voor, maar de vergrendelknop zit niet echt vast, is dat bij jullie ook? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijne trilt heel hard. Ze hebben geen voorraad, dus kan hem niet omwisselen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
lastig uit te leggen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 20:41 ---------- rammelen, dat is t goeie woord! niet dat ik er last van heb, maar vroeg me af of dit bij jullie ook voorkomt? |
|
|||
|
|||
Dat zijn die piepkleine lensjes in het camera objectief. Op het forum staan tientallen rammeltopics over dit fenomeen. Een normaal verschijnsel dus.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik dit op google opzoek 'iphone 5s rattle' zie ik ook dat dit bij de 5 al voorkwam, is dit iets waar ik mee terug moet gaan? een productiefout? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 20:47 ---------- kan nu natuurlijk nog niet terecht in a'dam, maar als t zover is* |
|
|||
|
|||
Dat is een normaal verschijnsel sinds de iPhone 4S met 8 MP camera. Die lensjes zijn beweeglijk om te kunnen scherpstellen.
|
|
||||
|
||||
nevermind, nog wat meer gelezen. De 'image-stabilisation' veroorzaakt dit
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 20:50 ---------- Citaat:
Thanks! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|