iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door s.keesen Zijn er meer mensen die dit hebben? Geen probleem hier met binnen- en buitenlandse providers....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2013 om 10:16 ---------- Citaat:
Incident Identifier: 6BE0966B-6D92-4747-BE02-B994CED690D6 CrashReporter Key: dd9ea767e650df6c4f9a1cf1adbc6bb6a5f4f3bf Hardware Model: iPhone6,2 Process: SpringBoard [155] Path: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/SpringBoard Identifier: com.apple.springboard Version: 50 (1.0) Code Type: ARM-64 (Native) Parent Process: launchd [1] Date/Time: 2013-11-09 20:47:49.849 +0100 OS Version: iOS 7.0.3 (11B511) Report Version: 104 Exception Type: EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV) Exception Subtype: KERN_INVALID_ADDRESS at 0x0000000000000e39 Triggered by Thread: 0 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2013 om 10:25 ---------- Is dit normaal?, Hoe komt dat dan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gister had ik wat apps in open staan in de multitask, vervolgens lock ik de scherm en even later unlock ik de scherm en zag de apple spring board crash, Wat is de verklaring daarvoor?, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha man; ik word hier echt gek man.
Ik heb mijn iPhone volledig opnieuw herstelt, geen reservekopie opgezet, volledig als nieuwe iPhone en ben net wakker en hopla, die appstore loopt hier alweer vast. En als ik soms een andere reservekopie neem e dan zijn er opeens bepaalde apps die niet werken, diene ios7 is zo vort als iets en Apple ligt volgens mij te slapen, nog steeds geen update om dat probleem op te lossen. Ik heb dit doorgegeven. Ne maat van mij hetzelfde probleem; appstore altijd vast lopen en de batterijduur ook omzeep, met ios 6 was er geen probleem en bij mij ook niet. Jobs zou zich omdraaien nu, software uitbrengen die duidelijk niet goed genoeg getest is geweest, nog nooit zo erg geweten als nu. Jammer je ios 6 niet terug kan opzetten, ik zou het meteendoen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had jou tijdje geleden gevraagd wat betreft of in de update van ios 7.0.3 jou bugs report zijn opgelost in de huidige ios ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2013 om 10:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik herstel enzo, zolang de appstore niet vast loopt blijft de batterijduur heel goed. Onder ios6 dus niet voorgehad ze. De grootste klucht ooit die ios7. Nu ist dus weer van datte: de % ten vliegen hier zeer snel af, ik ben er moe van geworden om altijd om de x tal dagen alweer een andere reservekopie te moete opzette in de hoop dat het eens een aantal dagen langer zou duren. Men zegt ik zaag maar ge moet u eens in mijn plaats en die van mijne maat stellen, wij gebruiken de appstore heel veel en dan kan je geen app downloaden + de batterijduur die volledig omzeep is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je backups terugzet die je al jaren meesleept dan herstel de iPhone met iTunes en zet voorlopig geen backup terug. Als de App Store dan wel werkt zit er een probleem in de backup. |
|
|||
|
|||
Lees ook het stukje over Cookies in dit artikel eens: Is your iTunes Store app crashing after updating to iOS 7? Here's how to fix it! | iMore
Dat artikel gaat over problemen die mensen hadden met de iTunes Store app na het installeren van iOS 7. En aangezien die "app" ook louter een browser is, zou het probleem met vastlopen misschien wel te maken kunnen hebben met cookies. Het proberen waard alvast. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het met ios6 wel nie voor. Apple heeft grote flater begaan met ios7. |
|
|||
|
|||
Dat iOS 7 buggy is daar hoef je mij niet van te overtuigen. iOS 7 is er nu eenmaal en teruggaan naar iOS 6 zit er niet meer in. En al helemaal niet op een iPhone 5s.
Synchroniseer jij die iPhone 5s ook af en toe met iTunes? Indien niet dan doe dat eens. |
|
|||
|
|||
Ik ga eens de tips volgen die men hier via de link gepost heeft, vrees ervoor dat zal helpen maar het is het proberen waard.
Ja, ik maak reservekopies en dergelijke meer en synchen ook. . |
|
|||
|
|||
Als je met iTunes synchroniseert hoef je geen reservekopieën te maken. Een incrementele reservekopie is onderdeel van de synchronisatie.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2013 om 16:03 ---------- Citaat:
Probeer is dit. 1. Go into Settings --> iTunes and App Store --> sign out of your account 2. Hard restart phone (hold home and power buttons until phone shuts off) --> turn back on 3. Go into Settings --> iTunes and App Store --> sign back in 4. Your're done |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu is het afwachten want soms gaat het vandaag nog bv goed maar ist morgen ofzo omzeep, ik ben echt benieuwd of het ga helpen . |
|
||||
|
||||
Citaat:
heb ik het over de 5S?, ts heeft de 5 (profiel)
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|