iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Hoi, Ik heb net ook een iphone 5s ontvangen. Ik heb een iphone 5. Het eerste wat mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg helemaal geen Wi-Fi en hoe kom ik bij dat resetten?
Resetten gevonden maar dan ook niet |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone heeft juist een sterker bereik dan mijn voorgaande 4s en iPad mini. Misschien komt het omdat het toestel gewoon sneller is, dat de ervaring alleen maar zo is, maar ik ben er wel degelijk op vooruit gegaan.
|
|
|||
|
|||
Ik merk eigenlijk geen verschil in bereik tov m'n oude 4s. Bereik is gewoon goed.
|
|
||||
|
||||
Gisteren eindelijk mijn nieuwe 5S 32GB zilver opgehaald bij de Apple store in Amsterdam! Super toestel! Ook tov mijn iPhone 5 16GB. Camera wel even wennen, ervaring in schemer vind ik tegenvallen. Touch-ID werkt super, en ja, ik vind hem wel sneller aanvoelen
Toch gekozen voor zilver ipv space grey, kben bang dat dit er hetzelfde uitziet als iphone5 zwart. |
|
|||
|
|||
Hallo ik heb nu ook een iPhone 5s maar mijn batterij gaat super snel leeg. Nu al binnen 4 uur van 100% naar 54%. Ik speel wel veel spellen en Wi-Fi + 3G staan wel continue aan. In hoor graag of jullie ook dit probleem hebben.
|
|
|||
|
|||
Gisteren was mijn 5s ineens heel warm en batterij van vol ineens bijna leeg.Toen bleek dat de camera nog op de achtergrond draaide. Nu merk ik dat deze dus niet vanzelf uitgaat na gebruik, maar op de achtergrond aan blijft.
Soms staat de muziekspeler ineens aan, achter de schermbeveiliging, terwijl ik die niet gebruikt heb! Vervelend wat zo gaat de batterij leeg. Iemand deze storingen ook? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh vandaar. Ik zal er eens op letten.
Heb je ook een idee wat ik kan doen aan de camera? Nu sluit ik hem af door 2x op de homeknop te klikken en dan af te sluiten.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone was erg warm, en in 1x bijna leeg. Ik zal het eens testen door camera op de achtergrond aan te laten. Kijken of het weer gebeurd....
Dank je voor je reacties |
|
||||
|
||||
Sinds vrijdag in het bezit van mijn iPhone 5s gold, de batterijduur is uitstekend heb al van alles mee gedaan en toch valt het verbruik ontzettend mee als ik het ga vergelijken met mijn eerdere iphone's (4,4s en 5)
Heel veel laat ik op achtergrond draaien om te kijken hoe de iPhone reageerd....Perfect... Zeer tevreden tot heden..... |
|
|||
|
|||
Hallo
Als ik mijn iPhone 5s oplaad begint hij te trillen en knippert het tekentje van de batterij van groen naar zwart en trilt hij. Nu laad hij niet op. Wat kan ik doen? |
|
|||
|
|||
Teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald. Je zal ertoch wel garantie op hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik ben er achter wat het is, de kabel om op te laden werkt goed alleen de stekker werkt niet. Want als ik er die aanzet geeft hij dit rare gedoe aan..
Dus idd terug naar KPN |
|
|||
|
|||
Kpn stuurt nieuwe kabel op.
Kan ik zolang de kabel van mijn ipad gebruiken. Of is dit niet goed?? |
|
||||
|
||||
ja hoor, is gewoon hetzelfde
edit: oh wacht, bedoel je de kabel of de stekker van de iPad? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als je de stekker bedoeld namelijk kan dit wel, laadt die zelfs sneller op omdat die meer stroom geeft. Maar doe dit niet te vaak, want echt goed voor de accu van de iPhone is het niet.
|
|
|||
|
|||
De stekker is stuk. Dus de stekker van de ipad?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 12:49 ---------- Maar kan ik ook de stekker gebruiken van mijn oude iphone en dan de kabel van de 5s?? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|