iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) MIjn Iphone 5s doet zins een week een beetje vreemd. soms krijg ik uit het niets krijg ik een zwartscherm met het Iphone logo na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MIjn Iphone 5s doet zins een week een beetje vreemd.
soms krijg ik uit het niets krijg ik een zwartscherm met het Iphone logo na 30 seconde ofzo doet hij het weer. Heeft iemand de zelfde klachten? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan ook een Kernel Panic zijn veroorzaakt door de hardware. Dat is wel ernstig (als er geen backup met jailbreak restanten werd teruggezet op die iPhone). |
|
|||
|
|||
Na het zien van deze video iPhone 5S Not Recognizing Touch ID After Scratch Test - YouTube is het wel oppassen voor sommige mensen, dat de vingerafdrukscanner niet beschadigd raakt. Er zijn mensen die met nagels op hun scherm e.d. drukken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat dat iets specifieks is voor een 5s, ik heb momenteel nog een 4s (5s is onderweg ) en ik heb het ook al een paar keer meegemaakt sinds ios7
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag m'n 5s gekregen. Hele avond mooi een beetje uitgeprobeerd. Wat een heerlijk toestel is dit. Super snel en iOS7 werkt gewoon vlekkeloos. Waar mijn oude 4s nogal eens haperde is het met de 5s als sneeuw voor de zon verdwenen.
Batterijverbruik kan ik nog niets van zeggen. Dat moet ik de komende dagen maar ervaren. Ik heb 'm wel de hele avond gebruikt en het percentage loopt heel gestaag naar beneden. Niet met van die rare sprongen van 10% ineens zoals bij m'n 4s gebeurde. Voor m'n gevoel zit het met het batterijverbruik wel goed met dit toestel. Het touchID werkt fantastisch en heel snel. Ik heb alleen nog maar m'n duim laten scannen, maar daar reageert de touchID perfect op. Nog geen enkele keer gehad dat het niet lukte. Dus kortom: zeer tevreden! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben er zeer happy mee
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met welke vorige iPhone vergelijk je het verbruik? Tov de 5 of 4?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kun je met de slowmotion functie meerdere slowmotion momenten creëren binnen hetzelfde filpmje ? Of kun je maar 1 moment kiezen ?
|
|
|||
|
|||
Nu bijna een week mijn Iphone 5S in huis, ben over het algemeen tevreden! Flink verschil in snelheid met mijn Iphone 4. Bij het doorlezen van dit topic zie ik wel wat herkenbare dingen. Het lock knopje lijkt inderdaad wat los te zitten en er maakt iets geluid, in het gebruik heb ik hier verder totaal geen last van. Ik vind ook dat de homeknop er iets goedkoper uitziet, hij 'klikt' wat harder, maar ook hier in het gebruik weinig last van. De touch id werkt prima en snel. Ik heb alleen het probleempje dat mijn batterij na een nacht aan de lader eerst op 100% staat en het moment dat ik hem van de stroom haal springt hij gelijk op 97%, zoek hier nog een oplossing voor.
Het verbaast me altijd wel dat er zoveel verschilt lijkt te zitten in het batterijverbruik. Ik heb heel veel batterij slurpende functies uitgezet maar nog vind ik hem soms wel snel gaan.. Ik doe er gelukkig wel een hele dag mee! Maar Willy666 als ik jou verbruik zie, dat is echt uitzonderlijk lijkt me! Ook omdat je gebruik redelijk hoog ''normaal'' is en dan nog steeds 9% over. Dat haal ik echt niet! Op wat voor manier heb jij de telefoon dan in gebruik? |
|
|||
|
|||
notitieboek, dat ligt niet aan je telefoon, maar aan de gebruiker. Herstart je telefoon vóór het opladen en je zult zien dat je batterijpercentage veranderd.
|
|
|||
|
|||
Hiervoor had ik een iphone 5. 64gb en die moest ik altid een keer extra opladen. Ik gebruik gewoon normale apps zoals Twitter, facebook Canducrush, muziek enz. Ik heb geen idee waarom deze zolang meegaat. Als ik hem 100% heb opgeladen en ik leg hem voor de nacht weg is er 1 % uit. Wi-Fi,bluetooth,zoek iphone, en locatiebepaling staan ook gewoon aan. Misschien een keertje geluk met mijn batterij. Nog nooit gehad, en ik heb alle series doorlopen. Wel een update gedaan naar 7.03 en de 5s geconfigureerd als nieuwe iphone en daarna alles handmatig ingevoerd ( dus niet hersteld vanaf reserve copie.
Gr Willy |
|
||||
|
||||
Citaat:
46% nog over. Gebruik 4 uren en 30 minuten Stand-by 1 dag en 9 uren. Ik heb niet gebeld, spelletjes gedaan. Mail verwerkt, Whats app, bestanden bewerkt die opgehaald en verzonden naar de cloud. Dit over Wi-Fi en over 3G. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip Rsnhakan, ik ga het vanavond gelijk proberen.
Willy666, erg fijn zeg. Vind ik een van de belangrijkste dingen, een goede batterij. Ik heb vaker gelezen dat het goed zou zijn om je Iphone eerst als nieuw in te stellen maar ik wil toch wel graag mijn gegevens erop terug. Kun je dit dan later alsnog doen of komen de problemen dan ook weer mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan is je iPhone weer als nieuw, zoals die uit de doos kwam. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mij valt trouwens ook op dat de aan/uit knop heel iets los zit. Niet echt bezwaarlijk, maar bij m'n 4s zat deze echt wel wat vaster. Dat vind ik toch wel wat kwalijk van Apple, zeker gezien de hoge prijs die er voor de 5s moet worden betaald. |
|
|||
|
|||
Maar kan ik dan als ik mijn telefoon leeggemaakt heb daarna wel weer de backup terugzetten? Anders gaan al mijn gegevens toch verloren, lijkt me ook niet de bedoeling. Ik doe mijn backups via Icloud.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn sleep/wake button rammelt ook. Maar of ik mij er aan stoor? Niet echt. Laatst een nieuwe iPhone 5 gekregen via Apple, deze had ook een rammelende sleep/wake button. Ja dat kan natuurlijk. Na het herstellen krijg je de optie om te kiezen of je een back-up wilt terugzetten via iCloud of dat je de telefoon als nieuw wilt configureren. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb net ook een iphone 5s ontvangen. Ik heb een iphone 5. Het eerste wat mij opviel was de Wi-Fi dekking; terwijl ik met mijn iphone 5 op zolder nog 30 Mbps haalde was de 5s veel slomer 6 Mbps en had meer problemen met de dekking. Herkent iemand dit verschil? |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|