iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dit topic heeft het over de iPhone 5s. "iPhone 5s ervaringen". ooooohhhhhh...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben sinds twee dagen in het bezit van de 5s maar een best verschil met de 4s hoor! Het beeld is loepzuiver,snel grafisch prachtig! Moet zeggen de vingerscan werkt erg gaaf! De kids blijven het zelf ook steeds proberen, maar ja dat gaat natuurlijk niet lukken!😜 de batterijduur verbaast me ook enorm, tot nu toe gaat deze wel drie keer langer mee dan die van de 4s!! Het enig probleem wat ik af en toe heb( maar staat hoop ik los van het toestel, is dat ik af en toe geen mail kan verzenden(live) dan geeft hij aan dat mijn ww. niet correct is , wat natuurlijk vreemd is al je een uur daarvoor nog mailhebt ontvangen en verzonden! Als iemand hier een oplossing voor weet, graag!!
|
|
||||
|
||||
Mailbox compleet verwijderen en opnieuw instellen na een harde reset.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, de weg naar Rome was er ook niet in 1 dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ga altijd via de snelste route. Het vliegtuig.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vreselijk tevreden over mijn toestel.
Heb tot nog toe maar 1 issue gehad en dat was verleden week bij de wedstrijd Ajax-Chelsea. Ik heb daar een stuk of 5 filmpjes gemaakt maar bij 2 daarvan zat geen geluid. Zal dat een bescherming zijn omdat het te lawaaiig was of gewoon een bug? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Per ongeluk niet op de min knop of weet ik veel gedrukt? Thuis eens grondig testen. |
|
|||
|
|||
Als je op de min knop drukt, betekent dit niet dat er geen geluid wordt opgenomen.
Waarschijnlijk zat je met je vingers op de microfoon, wat wel vaker voor komt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan/uit knop iPhone 5s rammelt en dat hoor je ook in video opname als je de iphone beweegt tijdens filmen. Al veel melding van gemaakt op apple support forum.
Apple vind los zittende knop geen reden voor omruilen in USA. Benieuwd hoe ze in Apple Store Amsterdam met de klacht omgaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De mijne kwam nieuw uit de doos en zit ook los. Alle iphone 5s'en hebben dit, dus hethoort er gewoon bij. Succes in de Apple store |
|
|||
|
|||
Hier geen last van een rammelende knop hoor!! Wel last van het nog steeds niet kunnen verzenden van de e-mail.
|
|
|||
|
|||
Veel iPhones 5S schijnen het te hebben. Duidelijk een productiefout. Dat je dat rammelen hoort in een video is toch een reden dat Apple gaat nadenken dat er misschien toch iets niet klopt met die knop.
|
|
|||
|
|||
Het probleem komt niet alleen voor mij de 5s, maar ook bij de 5. En nee, niet alle iPhone 5/5s'en hebben dit. Ik heb inmiddels mijn 4e iPhone 5s, en het is de eerste waarbij de sleep/wake button van los zit.
|
|
|||
|
|||
Apple geeft aan dat loszittende powerknop een productieprobleem is van de eerste serie. Over paar maanden probleem opgelost.
iPhone 5S Problem Loose Power Button Rattle | ZeamTech |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn toestel heeft dus ook een rammelende powerknop en je hoort dat ook wanneer je er effectief stevig mee schudt. Ik vraag me af wie er in hemelsnaam op die manier filmt... als ik een filmpje maak, probeer ik de telefoon altijd zo recht mogelijk te houden/bewegen. Ik ga er zeker geen bruuske bewegingen mee maken. En op die normale wijze van filmen hoor je het dus niet terugkomen in de opname. |
|
|||
|
|||
Support Apple Store Amsterdam geeft aan dat ik afspraak moet maken Genius Bar.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|