Iphone 4S - Aux problemen auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik gebruik een Iphone 4S, mijn geluid werkt normaal gesproken prima. Het probleem zit in het volgende, wanneer ik mijn Iphone 4S aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S - Aux problemen auto
Beste forumleden,
Ik gebruik een Iphone 4S, mijn geluid werkt normaal gesproken prima. Het probleem zit in het volgende, wanneer ik mijn Iphone 4S aan mijn auto (ford fiesta 2011 titanium) koppel d.m.v. een auxkabel van Belkin krijg ik een enorme ruis uit mijn geluidsboxen in de auto. Ik heb dezelfde kabel geprobeerd in mijn auto met een Iphone 4 en een samsung Galaxy S3 en het geluid was glashelder. Daarbij heb ik ook mijn Ipad 2 gekoppeld aan de auto d.m.v. de aux-kabel en ook dan hoor ik ruis. Het probleem moet dus ergens in de aux kabel en de iphone 4S zitten. Maar ik heb dus geen flauw idee waar precies. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een harde reset al geprobeerd?
En probeer eens het geluid uit te zetten en dan weer aan. M.b.v. gewoon de volumeknoppen aan de zijkant. |
|
|||
|
|||
Dankjewel voor je snelle reactie, heb de harde reset geprobeerd maar helaas de ruis blijft. Ook de optie met het geluid geprobeerd maar tevergeefs. Ik las op internet dat het een veelgehoord probleem is met de 4S.
|
|
||||
|
||||
Is de ruis zowel hoorbaar bij de iPhone als de iPad?
Wat is het voor kabel; een headphone plug of gaat ie onderin de iPhone in het dock? |
|
||||
|
||||
Ik zou de ingang even schoonmaken. Misschien zit er stof in!
|
||||
|
||||
met dat dingetje wat je bij je iPhone hebt gekregen om de simkaart te verwijderen eens in te stoppen en indd vuil te verwijderen. Doet vaak al wonderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha, ja klopt maar ik doe het altijd op die manier
Maar dat en een paperclip zijn de enige zingen die ik meestal tot mijn beschikking heb die zo dun zijn. Een tandenstoker is meestal iets te dik |
|
|||
|
|||
Lol, dat maakt echt geen reet uit hoor. Zo'n klein schokje
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het kan mss allemaal lollig bedoeld zijn maar met een metalen clip in die connector peuteren kun je je mobiel ook naar de eeuwige jachtvelden helpen , sluiting , flits boem.
En wat te denken van statische lading (een paar kilo volt) die je overbrengt op de ingangen van circuits..? Geen goed idee. |
|
||||
|
||||
als je m van te voren uitzet dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank allemaal voor de ideeën! Heb m zo goed mogelijk stof vrij gemaakt. Helaas weer zonder resultaat! Daarna bedacht ik ineens de oplossing. Naar de apple website en een 5S bestellen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of dat ook een goeie oplossing is...moet nog blijken... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 22:21 ---------- FYI... Ik stream mijn audio e.d. over bluetooth in mijn Mondeo (2012 mca)
|
|||
|
|||
Haha inderdaad, maar ik verwacht dat deze oplossing wel moet gaan werken! Hopen dat Apple een beetje snel levert.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 aan auto aux | cilic | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 16-08-13 22:50 |
Problemen met iPod-functie in auto. . . | Granny Smith | iPhone algemeen | 3 | 13-03-11 15:00 |
Muziek: aux aansluitng in auto | olafrekoert | Muziek, foto & video | 3 | 09-08-10 17:35 |
iphone naar auto AUX ingang | bbilsen | iPhone accessoires en onderdelen | 30 | 26-08-08 14:03 |
iphone in de "aux" in auto geplugd | rosenboom | iPhone algemeen | 2 | 02-03-08 19:44 |
|
|