Niet mogelijk contacten toe te voegen '+' ontbreekt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de meest recente updates waren alle contacten verdwenen van de iPhone van mijn moeder. Uiteraard een back-up gemaakt voordat ik de update heb gedaan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet mogelijk contacten toe te voegen '+' ontbreekt
Na de meest recente updates waren alle contacten verdwenen van de iPhone van mijn moeder.
Uiteraard een back-up gemaakt voordat ik de update heb gedaan, dus het simpele terug zetten van de reservekopie heb ik al geprobeerd en helaas brengt dit ze niet terug. Nu wil ik dan maar handmatig telefoonnummers terug invoeren maar de contacten app heeft in linkerbovenhoek slechts de refresh option en geeft rechts in de bovenhoek geen optie om iemand toe te voegen dmv '+' Is dit een bekend probleem?Heeft iemand suggesties? mijn zoekacties leveren namelijk niets op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou een compleet herstel van die telefoon aanbevelen.. Dit is hoogstwaarschijnlijk een glitch die er tijdens het updaten in is gekropen.. Ook adviseer ik je originele kabel te gebruiken zonder tussenkomst van een eventuele usb-hub.
Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 16-11-13 om 21:51. Reden: ern = een |
|
||||
|
||||
probeer eens iCloud synchronisatie terug af en op te zetten , voor contactpersonen
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen plusjes om items aan agenda toe te voegen | KarenMertens | iPhone algemeen | 1 | 01-05-13 09:52 |
Hoe een bestaande app in Newsstand toe te voegen | 8A5 | iPhone Apps | 0 | 05-11-11 06:06 |
ifoneguide.nl/114 niet toe te voegen | SimonV | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-01-10 00:28 |
|
|