Onmogelijk om apps iphone te verschuiven via Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik ben sinds kort in het bezit van de 4s (kon ik overnemen van een familielid die naar Samsung is overgestapt) en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onmogelijk om enkele app te verschuiven via Itunes
Beste forummers,
Ik ben sinds kort in het bezit van de 4s (kon ik overnemen van een familielid die naar Samsung is overgestapt) en heb nu IOS 7.0.4 erop gezet. Tot zover geen problemen maar wel iets raars gevonden. Normaal zie je via Itunes onder apps de schermen van je telefoon waardoor je apps kan verplaatsen. Ik heb namelijk een gat tussen 2 pagina's en wil de apps doorschuiven. Eerst bleef Itunes qua scherm leeg maar na het opnieuw opstarten van de pc is dat voorbij. Alleen kan ik nu alleen gehele pagina's verschuiven ipv een enkele app. Ik heb het nu voorlopig opgelost door de pagina met de enkele app naar achteren te verplaatsen. Nu heb ik dus op de 1 na laatste pagina een lege onderste regel en 1 app op de laatste pagina. Hoe kan ik de beperking opheffen? Laatst gewijzigd door martwout; 17-11-13 om 17:09. Reden: Update probleem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door te dubbelklikken op een pagina zoom je in en kun je apps verplaatsen.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af waarom je dit niet gewoon op je telefoon zelf deed, zonder tussenkomst van iTunes
|
|
|||
|
|||
Re:
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verschuiven | tasjake | iPad algemeen | 11 | 02-03-13 00:25 |
Onmogelijk apps te downloaden na update ios6 (iphone 3g) | boydie12 | iPhone Apps | 1 | 26-11-12 11:04 |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
apps niet te verschuiven/verplaatsen | chippie777 | iPad algemeen | 1 | 10-05-11 12:10 |
Windows: Itunes 8.0: Onmogelijk om muziek op Iphone te zetten | lukah | iTunes | 3 | 15-09-08 20:28 |
|
|