iPhone 5s doet ineens raar tijdens laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 5s net twee dagen. Ik heb hem vannacht volledig opgeladen, en ik word wakker en kijk of ik de kabel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s doet ineens raar tijdens laden
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 5s net twee dagen. Ik heb hem vannacht volledig opgeladen, en ik word wakker en kijk of ik de kabel kan verwijderen en er staat dat die 98% is. Na 5 minuten wachten is dat nog steeds. Dus ik start hem opnieuw op. Ineens is die 100%. Hoe kan dat? Toen ik de kabel erin stak liep die weer terug naar 99%. Weer opnieuw aan en uit en hij is 100%. Hebben meer mensen dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke was al bang dat er iets kapot was...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb dit ook af en toe. Het rare is, dat als ik op het scherm kijk als de kabel er nog in zit, er 100% staat. Trek ik vervolgens de kabel eruit dan springt deze ineens naar 98%. Ik heb de batterij al een paar keer gekalibreerd, maar dat lijkt niet de oplossing. Een herstart helpt overigens vaak wel om weer van 98% gewoon naar de 100% te gaan.
Ik zie het niet echt als een groot probleem, maar vreemd is het wel. |
|
|||
|
|||
Als de fluctuatie écht groot wordt (>10% op iPhone / ipad of >35% op iPod touch), dan is het tijd om de batterij te vervangen.
|
|||
|
|||
Mijn vorige 5s had dit ook, dus ik terug naar de winkel, en mijn tweede heeft het nu ook. Maak me er maar niet meer zo druk om. De batterij is verder top!
Gebeurt ook maar heel soms. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu 6 dagen en ik denk dat ik dit probleem zeker al 3 keer heb gehad helaas ... Ik zal t wel melden bij het aankooppunt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 doet ineens raar | topware | iPhone algemeen | 2 | 22-10-13 21:32 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
iPhone doet ineens vreemd | J090 | iPhone algemeen | 1 | 18-11-10 23:07 |
Bewegingssensor werkt ineens raar | storemem | iPhone algemeen | 0 | 14-09-08 20:41 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
|
|