Advies gevraag iPhone 4 32 GB aub discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen. Heb tot nu toe nooit een Iphone gehad maar weet wel perfect hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies gevraag iPhone 4 32 GB aub
Hallo
Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen. Heb tot nu toe nooit een Iphone gehad maar weet wel perfect hoe alles werkt en ineen zit. Nu ben ik iemand die graag de juiste prijs voor zijn producten betaalt. Wat is volgens jullie een goeie prijs voor een iPhone 4 met volgende kenmerken: - 32 GB - iOS 6 - iPhone 5 oortjes bijgeleverd - Batterij zal nog redelijk in orde zijn denk ik aangezien actuele eigenaar geen actieve iPhone gebruiker is en meestal een lage helderheid instelde. - +2 jaar oud (geen garantie meer) - Kleine barstjes in de linker onderhoek (heb hier geen ginder van en zou het ook niet laten herstellen) - Power knop (bovenste knop) defect, hierdoor kan de iPhone eigenlijk ook nooit helemaal uitgeschakeld worden, enkel wanneer batterij helemaal plat is. - Nooit screen protector noch hoesje gedragen, geen grote schade wel kleine krasjes - Onderkant wordt (zeer) warm bij het opladen - Geluid werkt maar muziek afspelen zonder inpluggen oortjes lukt niet (fout in software?) In principe defecten waar ik niet echt last van heb, buiten de power knop dan. Graag een correcte prijs gevraagd aub.(Of een tip om deze iPhone beter niet te kopen, met in het achterhoofd dat de aankoopprijs echt een prikje zal zijn). Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou kijken op marktplaats naar een iPhone 4 32gb en dan €50.- minder betalen voor deze. Of gewoon eentje via mp kopen die wel foutloos is?
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem laten en op zoek gaan naar iets anders.
|
|
|||
|
|||
Batterij wordt warm bij opladen en geen muziek zonder oortjes duidt erop dat de iPhone gevallen is. Waarschijnlijk wel meer dan eens. En dat ie interne schade heeft.
Mooi links laten liggen zou ik zo zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al zeer vriendelijk bedankt voor de reacties iedereen ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ding is nog geen tientje waard,vind ik..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik zei is mijn kennis over smartphones niet erg groot dus als jullie mij eerder afraden het toestel te kopen (is van een vriend die ik dagelijks zie, iPhone doet zijn werk naar wat ik zie) dan koop ik het niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
100 euro is "geen" schappelijke prijs voor een iphone met zoveel gebreken!
Als je het geld hebt,kijk hier dan eens naar: (TKA) iPhone 4 forum > Te koop aangeboden forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vriendelijk bedankt voor de moeite allemaal |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 omruilen advies aub | RodriQoz | Koopinformatie Nederland | 0 | 03-07-11 13:51 |
frame verbogen....advies aub | jcpearl | Archief | 2 | 27-01-10 16:58 |
Unlock UK 1.1.2. 4.6 bootloader; lukt niet, advies aub. | daniower | Unlock [archief] | 8 | 07-02-08 00:21 |
|
|