//

Advies gevraag iPhone 4 32 GB aub

Advies gevraag iPhone 4 32 GB aub discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen. Heb tot nu toe nooit een Iphone gehad maar weet wel perfect hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-13, 22:32
Fluostift Fluostift is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Exclamation Advies gevraag iPhone 4 32 GB aub

Hallo

Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen. Heb tot nu toe nooit een Iphone gehad maar weet wel perfect hoe alles werkt en ineen zit. Nu ben ik iemand die graag de juiste prijs voor zijn producten betaalt. Wat is volgens jullie een goeie prijs voor een iPhone 4 met volgende kenmerken:

- 32 GB
- iOS 6
- iPhone 5 oortjes bijgeleverd
- Batterij zal nog redelijk in orde zijn denk ik aangezien actuele eigenaar geen actieve iPhone gebruiker is en meestal een lage helderheid instelde.
- +2 jaar oud (geen garantie meer)
- Kleine barstjes in de linker onderhoek (heb hier geen ginder van en zou het ook niet laten herstellen)
- Power knop (bovenste knop) defect, hierdoor kan de iPhone eigenlijk ook nooit helemaal uitgeschakeld worden, enkel wanneer batterij helemaal plat is.
- Nooit screen protector noch hoesje gedragen, geen grote schade wel kleine krasjes
- Onderkant wordt (zeer) warm bij het opladen
- Geluid werkt maar muziek afspelen zonder inpluggen oortjes lukt niet (fout in software?)

In principe defecten waar ik niet echt last van heb, buiten de power knop dan. Graag een correcte prijs gevraagd aub.(Of een tip om deze iPhone beter niet te kopen, met in het achterhoofd dat de aankoopprijs echt een prikje zal zijn). Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-13, 22:42
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik zou kijken op marktplaats naar een iPhone 4 32gb en dan €50.- minder betalen voor deze. Of gewoon eentje via mp kopen die wel foutloos is?
  #3  
Oud 20-11-13, 22:47
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik zou hem laten en op zoek gaan naar iets anders.
  #4  
Oud 20-11-13, 22:50
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Batterij wordt warm bij opladen en geen muziek zonder oortjes duidt erop dat de iPhone gevallen is. Waarschijnlijk wel meer dan eens. En dat ie interne schade heeft.
Mooi links laten liggen zou ik zo zeggen.
  #5  
Oud 20-11-13, 22:53
Fluostift Fluostift is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cln Bekijk bericht
Batterij wordt warm bij opladen en geen muziek zonder oortjes duidt erop dat de iPhone gevallen is. Waarschijnlijk wel meer dan eens. En dat ie interne schade heeft.
Mooi links laten liggen zou ik zo zeggen.
Ook niet als ik hem zou kunnen kopen voor 100€?
Al zeer vriendelijk bedankt voor de reacties iedereen !
  #6  
Oud 20-11-13, 22:53
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cln Bekijk bericht
Batterij wordt warm bij opladen en geen muziek zonder oortjes duidt erop dat de iPhone gevallen is. Waarschijnlijk wel meer dan eens. En dat ie interne schade heeft.
Mooi links laten liggen zou ik zo zeggen.
Helemaal mee eens
Het ding is nog geen tientje waard,vind ik..
__________________
iPad 16 GB Wi-Fi
  #7  
Oud 20-11-13, 22:58
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluostift Bekijk bericht
Ook niet als ik hem zou kunnen kopen voor 100€?
Al zeer vriendelijk bedankt voor de reacties iedereen !
Waarom zou je er 100 aan geven? Als je daarna nog vele andere kosten moet maken om hem in orde te krijgen?
  #8  
Oud 20-11-13, 23:01
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluostift Bekijk bericht
Ook niet als ik hem zou kunnen kopen voor 100€?
Al zeer vriendelijk bedankt voor de reacties iedereen !
Maximaal 3€, verwijderingsbijdrage!
  #9  
Oud 20-11-13, 23:03
Fluostift Fluostift is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Waarom zou je er 100 aan geven? Als je daarna nog vele andere kosten moet maken om hem in orde te krijgen?
Ik zou er niets aan laten herstellen, gewoon gebruiken kijken als ik met de defecten kan leven en zoniet hem terug verkopen voor 100.. Ik heb nu een Nokia Asha 302 met Nokia E-Series 'look and feel' maar daar houdt de gelijkenis dan ook meteen op. Ben verre van een smartphone freak dus die iPhone zou ik enkel gebruiken voor sms/bellen/mail/agenda/enkele apps. Is niet bedoelt om de hele dag video's op te bekijken of games op te spelen.

Zoals ik zei is mijn kennis over smartphones niet erg groot dus als jullie mij eerder afraden het toestel te kopen (is van een vriend die ik dagelijks zie, iPhone doet zijn werk naar wat ik zie) dan koop ik het niet.
  #10  
Oud 20-11-13, 23:06
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluostift Bekijk bericht
Ik zou er niets aan laten herstellen, gewoon gebruiken kijken als ik met de defecten kan leven en zoniet hem terug verkopen voor 100.. Ik heb nu een Nokia Asha 302 met Nokia E-Series 'look and feel' maar daar houdt de gelijkenis dan ook meteen op. Ben verre van een smartphone freak dus die iPhone zou ik enkel gebruiken voor sms/bellen/mail/agenda/enkele apps. Is niet bedoelt om de hele dag video's op te bekijken of games op te spelen.

Zoals ik zei is mijn kennis over smartphones niet erg groot dus als jullie mij eerder afraden het toestel te kopen (is van een vriend die ik dagelijks zie, iPhone doet zijn werk naar wat ik zie) dan koop ik het niet.
100 euro is schappelijk prijs. Laat je niet gek maken hier en koop dat ding. Je kan 'm altijd nog doorverkopen voor de zelfde prijs
  #11  
Oud 20-11-13, 23:14
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

100 euro is "geen" schappelijke prijs voor een iphone met zoveel gebreken!
Als je het geld hebt,kijk hier dan eens naar:
(TKA) iPhone 4 forum > Te koop aangeboden forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #12  
Oud 20-11-13, 23:21
Fluostift Fluostift is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 Bekijk bericht
100 euro is "geen" schappelijke prijs voor een iphone met zoveel gebreken!
Als je het geld hebt,kijk hier dan eens naar:
(TKA) iPhone 4 forum > Te koop aangeboden forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Ok, bedankt voor het advies en de tip. Maar ik ben afkomstig uit Belgie en door mijn beperkte vervoersmiddelen als zijnde student zou ik enkel 2ehands kopen van personen die ik ken of op plaatsen waar ik de GSM zou kunnen bekijken/testen. Ik houd het voorlopig bij mijn Nokia'tje en zal nog even afwachten tot de 5 voor een mooie prijs beschikbaar is als 2ehands.

Vriendelijk bedankt voor de moeite allemaal
  #13  
Oud 21-11-13, 08:34
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
100 euro is schappelijk prijs. Laat je niet gek maken hier en koop dat ding. Je kan 'm altijd nog doorverkopen voor de zelfde prijs
Geen persoon die bij goed verstand is, zou dat ding nog voor die prijs overkopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 omruilen advies aub RodriQoz Koopinformatie Nederland 0 03-07-11 13:51
frame verbogen....advies aub jcpearl Archief 2 27-01-10 16:58
Unlock UK 1.1.2. 4.6 bootloader; lukt niet, advies aub. daniower Unlock [archief] 8 07-02-08 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.