//

muziek van PC overzetten op iphone

muziek van PC overzetten op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil één CD van mijn muziek op PC (Windows) overzetten op mijn iphone 4. Ik heb deze CD in een afgspeellijst gezet. Hoe moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-13, 21:06
Elswest Elswest is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 19
Question muziek van PC overzetten op iphone

Ik wil één CD van mijn muziek op PC (Windows) overzetten op mijn iphone 4. Ik heb deze CD in een afgspeellijst gezet. Hoe moet ik nu deze lijst overzetten op mijn iphone. Ik heb al van alles geprobeerd. Ook op de knop synchroniseren gedrukt en toen werden al mijn albums (25 stuks) overgezet. dit heb ik stopgezet en alles handmatig weer verwijderd. Wie kan mij in kleine stappen uitleggen hoe ik deze cd naar mijn telefoon kan slepen.
Vreemd dat het me niet lukt, heb het voorheen vaker gedaan, maar weet niet meer hoe. Dank voor je hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-13, 21:21
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Als je deze cd in mp3 formaat in een afspeellijt hebt gezet roep je deze lijst in itunes op, selecteer (vinkjes) je de nummers die je wil toevoegen aan iphone en sleep je deze nummers naar je iphone muziek.
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
  #3  
Oud 20-11-13, 21:39
Elswest Elswest is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 19
Standaard

volgens mij is het geen mp3 formaat. en hoe sleep je die dan naar iphone muzeik??
  #4  
Oud 20-11-13, 22:15
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Wel formaat bestanden heb je er van gemaakt? AAC? Ook dan werkt het zoals beschreven in 1e reactie.
Gebruik je muis en selecteer nummers in de afspeellijst en sleep ze met je muis naar de iphone links in het itunes scherm in de map muziek. Je hoeft niet te synchroniseren.
Ik zie dat je wel een heel oude firmware hebt op je iphone, we zitten inmiddels op versie 7.04. Ook itunes versie. Is waarschijnlijk verouderd. Verstandig om beiden te updaten naar meest recente versies!

Bekijk dit eerst eens, maakt het duidelijk.

http://www.askdavetaylor.com/copy_it...le_iphone.html

Laatst gewijzigd door bertoes; 20-11-13 om 22:32.
  #5  
Oud 20-11-13, 23:11
Elswest Elswest is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 19
Standaard

Dank je wel voor je reactie.
De muziek komt van mijn eigen CD. heb poos geleden op mijn laptop gezet, ik denk geript hoor.
Mijn iphone heeft wel versie 7.04. ook itunes is up to date. ik heb je link bekeken, maar dit scherm krijg ik niet te voorschijn. Wat doe ik toch verkeerd? Wordt een beetje moedeloos. Ik heb bijv. niet de drie bolletjes rood, geel groen. heb wel ooit eerder dat scherm gezien.
Nu staat er wel een afspeellijst van de CD op mijn telefoon, maar met zo'n rood dubbele cirkeltje er achter. Wat je ook krijgt als je app update.
Kun je nog eens meedenken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2013 om 22:33 ----------

Als ik op het teabblad muziek klik en muzieksync aanklik dan krijg ik de vraag:
weet u zeker dat u bestanden muziek films e.d. van deze iphone wilt verwijderen en wilt synchroniseren met deze itunes bibliotheek?
dan is er een button: verwijderen en synchroniseren En dat durf ik niet aan te klikken. Moet dat wel?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2013 om 22:46 ----------

Het gaat om het laatste plaatje in de link die je stuurde. Waar MUSIC in staat.
  #6  
Oud 21-11-13, 10:00
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Als je procedure in link die in 2e reactie volgt moet het gewoon werken. Die laatste vraag vwb synchroniseren is een standaard vraag van itunes en geeft aan of je alle muziek in de itunes bibliotheek inclusief de nummers van de gemaakte playlist op jouw iphone gezet moeten worden.
Ik heb de indruk dat die nummers van jouw cd een formaat hebben die niet werkbaar is. Er zijn zat programmaatjes die nummers kunnen converteren naar bestandtypes.
Misschien eerst achterhalen welk formaat die nummers nu hebben!
Ik heb zelf nog nooit een probleem ondervonden met procedure in link genoemd.

Lees onderstaand artikel ook eens. Hierin vermeld welke bestandsformaten iphone kan afspelen en ook welke zeker niet

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-formaten-conv...
Succes

Laatst gewijzigd door bertoes; 21-11-13 om 17:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek overzetten van iPhone naar PC Figueros iPhone algemeen 2 23-10-12 18:28
apps en muziek van computer overzetten op iphone metselman Muziek, foto & video 0 04-02-12 11:14
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S Nick13 Muziek, foto & video 11 04-01-12 20:47
Muziek overzetten op Iphone van andere pc Reiners Muziek, foto & video 5 03-01-12 19:29
Muziek overzetten van Iphone naar MB JensDM Muziek, foto & video 8 21-09-11 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.