Ervaringen met gouden iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie En FW 2.0 Dat is dan echt een exclusief toestel: een gouden iPhone 5s met iOS 2.0....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hahaha idd wil ik ook
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn profiel ook vorige week aangepast naar "iPad mini retina" terwijl ik hem ook nog niet heb... Da's gewoon gebeurd omdat ik op die update pagina zat op dat moment. Ik verwacht mijn iPad Mini natuurlijk wel deze week, maar hij wil misschien zijn Gouden iPhone ook kopen deze week. |
|
|||
|
|||
Daarom dat ik mezelf verbeterde.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 11:32 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, heb de iphone 5s goud nog niet, moest wat invullen dus heb in de haast zomaar wat aan getikt dus neem de fw 2.0 klopt ook niet
Maar bedankt voor de antwoorden, heb de gouden iphone toch maar besteld |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een goudvis is toch ook niet goudkleurig
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bonny is het gelukt, vandaag zou je toch gaan kijken voor een iphone gold? Ik wacht al twee weken en wil er graag één kopen, maar alle winkels wachten op leveringen. Bij de apple store in Amsterdam zouden ze vaker voorraad binnen krijgen, maar als ik bel zijn er zoveel wachtenden, ik kom er niet door heen. Wil graag daar langs gaan, maar woon in Arnhem..ik wil niet voor niets die kant helemaal op. Hoor graag jouw ervaring!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2013 om 11:18 ---------- Lees nu net dat Bonny hem ook besteld heb. Tja, ik ook..maar dat is dus lang wachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaringen met FW 6.1.1. op iPhone 4S :-( | iPhoneMad | iPhone algemeen | 7 | 17-02-13 08:41 |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|