Ervaringen met gouden iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mijn vertellen hoe de gouden iphone oogt, is hij echt mooi goud en zoals op de foto's of neigt het meer naar oranje? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met gouden iphone
Kan iemand mijn vertellen hoe de gouden iphone oogt, is hij echt mooi goud en zoals op de foto's of neigt het meer naar oranje?
Graag jullie bevindingen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb op meerdere websites gelezen dat het een champagnekleur is.. Ik vraag me af of je op google naar foto's hebt gezocht..
Ps: mijn = mij |
|
||||
|
||||
Je zou eens naar de winkel kunnen gaan, MediaMarkt, Amac of de Apple Store, en kijken of ze een demo exemplaar hebben.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja goud klinkt leuk, maar volgens mij is het ook iets meer een champagne kleur. Echt goud is een stuk geler. Goudkleurig komt dan al wat dichter in de buurt
Maar zoals gezegd, inderdaad zelf ervaren hoe het eruit ziet en dan beslissen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er van de week 1 in handen gehad en oogt meer naar het goudbruin .
Dus niet de echt gouden kleur, Vond hem zelf wel zeer chique om te zien |
|
||||
|
||||
heb hem gister voor de 1e keer gezien.
Ik vind hem nog best wel mooi, ik vind het verre van opvallend goud. best een mooie kleur. |
|
|||
|
|||
Heb 'm nou 3 dagen en moet zeggen; hij is UNIEK; zo is er geen 2e !! Bovendien vind ik 't 'n BEAUTY !!! Mjah.. smaken verschillen....
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie antwoorden
Laatst gewijzigd door Michael; 18-11-13 om 10:19. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Er is geen standaard definitie van goudkleur. Er zijn meerdere tinten goud namelijk.
Dus het is goed mogelijk dat Apple de voor hun favoriete tint goudkleur hebben gekozen. Laatst gewijzigd door Michael; 18-11-13 om 10:19. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Ik heb er een en het bevalt qua kleur. Niet schreeuwerig goud, maar champagne. Maar wel heel erg mooi.
|
|
|||
|
|||
Vriendin van mij heeft de iphone gold. Ik vind het champagne kleur en is echt mooi. Alleen jammer dat de voorkant wit is. Zat zelf nog te twijfelen of ik mijn space gray iphone moest retourneren en de gouden iphone neem. Uiteindelijk niet gedaan, vanwege witte voorkant.
De mooiste iphone vind ik nog steeds mijn iphone 5 black. |
|
|||
|
|||
Waarom vraag je het als je al een 5s in het goud bezit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontopic: hij is helemaal niet lelijk maar voor mij een te hoog girly/bling gehalte! De meeste (mannen) kopen hem ook gewoon om te kunnen laten zien dat ze de nieuwste Iphone hebben denk ik.... Voor mij: once you go black.....you end up with space grey! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En FW 2.0
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaringen met FW 6.1.1. op iPhone 4S :-( | iPhoneMad | iPhone algemeen | 7 | 17-02-13 08:41 |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|