Ervaringen 7.1 beta... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Niet alleen spelletjes natuurlijk maar ook serieuze apps zoals Star Walk en tuti quanti. In die apps werken gyroscoop en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met dat ze in die apps correct werken? In relatie tot de update 7.1 of? En heeft jouw iPhone 5S ook die afgeronde afwijking van -1? Of volledig 0, 0, 0 bekeken vanuit drie standpunten (onder, plat en zijkant). Zou jij zulke afwijking ervaren als een mankement dat de gebruikservaring in o.a. zulke apps belemmert?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met iOS 7 GM was dat niet het geval. Met de latere updates was dat wel het geval. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je aanmelden als developer bij Apple. Je kan dan met Xcode test software schrijven en je hebt dan ook toegang tot de developer resources. Die test software kan je dan met een provisioning profile/certificate op de iPhone installeren.
|
|
|||
|
|||
Iemand last van een probleem met de trilfunctie als je de iPhone op alleen trillen zet? Bij mijn iPhone 5s is de tril een stuk korter geworden sinds 7.1 beta 1, met name bij notificaties van WhatsApp.
|
|
||||
|
||||
Heb ook 7.1 er op gezet ( via een omweg ) en moet eerlijk bekennen dat deze wel een stukkie sneller is dan 7.04 heb t idee dat ze de animaties wat versneld hebben, of het is misschien een placebo effect dat zou ook kunnen, notificaties waar eerder over is gesproken ervaar ik ook, maar voor mij in ieder geval niet storend.
|
|
|||
|
|||
Sinds de update naar iOS 7.1 beta 1 zijn er hier in ieder geval geen iOS crashes meer opgetreden op een iPhone 5s.
|
|
|||
|
|||
Het is een pak sneller in ieder geval.
Ik heb nog wel steeds als ik het berichtencentrum naar beneden sleep, ik in de zijkanten nog 'resten' zie van het vorige scherm. (iPad) Voorlopig is dat het enige. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij merk ik dat het notificatiegeluid van inkomende e-mail altijd de 3toon is. Welk geluid ik ook aanklik, de 3toon is het enige wat je hoort...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|