4 keer vervang toestel, 5e keer winkelnieuw? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Mee eens, maar iedere iPhone mankeert wel wat! Het lijkt wel of ze ongetest in de markt worden gezet. Helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
De meeste vinden Apple duur, maar waarom koop je het dan? Trouwens, tel eens na wat je wel niet terugkrijgt voor die €599/699 die je minimaal aftikt voor een iPhone. Ik denk meer dan genoeg
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat niet mag gebeuren is dat men jou geen oplossing biedt bij zulk voorval. Van een item waar er miljoenen van gemaakt worden, zullen er altijd wel een aantal zijn met problemen. En die problemen worden opgelost. Stel voor elke 1 miljoen laptops die van de baan rollen, zijn er misschien 1000 defect. Dat is 0.1% met een probleem, ofwel 99.9% zonder problemen. Doe jij jouw werk in het dagelijkse leven voor 99.9% correct? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En niet te vergeten zusjes 3GS die nog probleem loos al vier jaar werkt en de 4s van twee jaar oud gaat nu verder bij mijn vader. Moeders heeft een 4s van ruim twee jaar oud en ook geen enkel probleem. |
|
||||
|
||||
Citaat:
maw , als jij zo " onderste boven" bent van alle apple producten , zoals je phone en laptop, waarom koop je dan nog steeds deze producten ? Koop een android twix , of een acer spacer laptop en klaar. Scheelt weer een hoop geld, frustraties, gebel , en gezeik over rammelende toestellen, dus voor jouw een win/win situatie. duidelijk genoeg lijkt me ......
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar moet je voor elke "omruilactie" steeds een nieuw topic aanmaken? Één "Sergiano Omruiltopic" is toch voldoende? In dat topic kan je dan blijven doorgaan tot je uiteindelijk een iPhone 5s hebt die aan jouw wensen voldoet.
|
|
|||
|
|||
Tegen dan zitten we aan iPhone 8 :-D
|
|
|||
|
|||
En is de nieuwe al onderweg?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met software hetzelfde. Het pruduct is er pas en kort erna komt al de x.1 of x.0.1 ... Bij MS de beruchte SP's. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb een galaxy wide of hoe die ook heet en die rammeld.
en een iphone 4s die ik heb ook. en een ipod 5, en die heeft het ook. en mijn oma een galaxy mini 4 en die heeft het ook. lijkt dus op normaal. |
|
|||
|
|||
En ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen!
|
|
|||
|
|||
heb dus een gloednieuwe gekregen met accesoires. alles werkt goed behalve de trilling die EXTREEM HARD is in vgl met vorige..
blijkbaar is dit niet echt abnormaal? ofwel? ben van plan het zo te laten |
|
|||
|
|||
Wie weet is het bij de normale toestellen allemaal wat harder?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry kon het niet laten ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moeilijk mens toch, ....
Ze doen hun uiterste best om je een goed Apple product te bezorgen en jij doet niets anders dan reclameren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Elke keer computer machtigen bij aansluiten toestel. | astradti | iPhone algemeen | 0 | 25-01-13 01:18 |
Help! moet 3 keer klikken op iPad ipv 1 keer | nachtegaaal | iPad algemeen | 9 | 23-07-12 11:59 |
Iphone 4 herstelt keer op keer | Iliass90 | iPhone algemeen | 0 | 17-08-11 00:54 |
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer | chacha000 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-10 13:47 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|