//

Gebogen iPhone 5s

Gebogen iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Wss ligt het aan mij, maar ik zie hier nergens op dat ik kan chatten met een apple medewerker... https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-11-13, 17:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Wss ligt het aan mij, maar ik zie hier nergens op dat ik kan chatten met een apple medewerker...
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do < Vul hier uw serienummer in.

Daarna krijg je een paar opties, contact opnemen met support of reparatie aanvragen. Aangezien bij mij contact opnemen niet werkt (doorgeleid naar een blanco pagina) kiezen we voor reparatie aanvragen. Op die pagina kan je wel kiezen voor contact opnemen met support, kies daarvoor. Je komt dan in een pagina waar je je probleem kan melden. Kies jou probleem uit en je wordt doorgeleid naar een pagina waar je een chat knop ziet met daaronder de wachttijd.

Ik weet niet of ze vandaag open zijn, het kan zijn dat je de knop niet ziet. Ze zijn er wel op werkdagen van 8 tot 19.45.
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-11-13, 17:28
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Ok thnx man! Dan probeer ik dit deze week eens uit

Edit: net rap eens bekeken, en chat staat daar toch niet tussen hoor. Misschien hebben ze dit weggelaten ofzo? Anders bel ik gwn eens deze week als ik niet kan chatten

Laatst gewijzigd door Nfect; 30-11-13 om 17:49.
  #23  
Oud 30-11-13, 18:16
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Ok thnx man! Dan probeer ik dit deze week eens uit

Edit: net rap eens bekeken, en chat staat daar toch niet tussen hoor. Misschien hebben ze dit weggelaten ofzo? Anders bel ik gwn eens deze week als ik niet kan chatten
Dan zijn ze gewoon gesloten. Probeer het maandag gewoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s wit hardplastic randje langs glas gebogen beetje hehe123 iPhone algemeen 3 29-11-11 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.