Iphone 5 verkoop, goed herstellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Morgen verkoop ik mijn iPhone 5 en er komt eerst geen tel voor terug privé..(wel van de zaak)…Is onderstaand de manier om alles klaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 verkoop, goed herstellen?
Hoi,
Morgen verkoop ik mijn iPhone 5 en er komt eerst geen tel voor terug privé..(wel van de zaak)…Is onderstaand de manier om alles klaar te maken voor verkoop? - aan iTunes hangen - reservekopie maken - Wis alle instellingen - Als klaar, dan configureren als nieuwe iPhone Ik heb nog wel een iPad etc, alle Cloud gegevens blijven toch gewoon bestaan? Contacten en email en foto's etc….Mocht ik een iPhone weer kopen volgend jaar is dit zo weer uit de Cloud te halen? Thanx!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Find my iPhone uitzetten op de iPhone; - In www.icloud.com de iPhone verwijderen uit Find my iPhone; |
|
|||
|
|||
Thanx timosha..
Heb Find my iPhone niet aan op mijn tel... Nog wel naar iCloud.com gaan dan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tenzij je "Wis alle inhoud en instellingen" gebruikt om het activatieslot eraf te halen.
|
||||
|
||||
Kan dat ja? Dat is een uitermate slechte beveiliging, tenzij er in iOS 7 om het Apple ID wachtwoord gevraagd wordt bij het wissen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Help!: Update ging niet goed, herstellen daarna ook niet wat nu?! | lovephone | iTunes | 2 | 15-11-12 12:12 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
|
|