iPhone 5 oplaad problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds een tijdje heb ik problemen met het opladen van mijn Iphone. Wanneer ik mijn USB in de Iphone steek maakt hij bijna geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 oplaad problemen
Beste,
Sinds een tijdje heb ik problemen met het opladen van mijn Iphone. Wanneer ik mijn USB in de Iphone steek maakt hij bijna geen contact, ik moet hem vervolgens bewegen of de kabel draaien om contact te maken. Wanneer ik hem oppak laad hij niet meer op. Ik heb ook al een nieuwe USB kabel ontvangen van Apple, omdat ik dacht dat dat het probleem was. Blijkbaar niet. Weet iemand wat ik moet doen? Groeten, Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eventueel zit er stof of andere viezigheid in de Lightning bus van de iPhone. Probeer de bus eens schoon te maken met een niet geleidend voorwerp. Een tandenstoker bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het het probleem is wat Timosha beschrijft kun je stofvorming voorkomen. Op internet kan je speciale afsluitdopjes voor de iphone 5 kopen die de connecterbus en de ingang voor de koptelefoon afsluiten!
|
|||
|
|||
Hartelijk dank, Iphone schoongemaakt en het werkt weer zoals van ouds. Zojuist de Anti-stof kit voor iPhone 5 - zwart besteld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplaad geluid | Reiko | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-10-10 16:39 |
iphone 4 oplaad procedure | GTFO | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 16:39 |
Oplaad probleem | Makstra Jr. | iPhone algemeen | 8 | 24-08-09 22:06 |
oplaad scherm iphone veranderen | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-05-09 20:17 |
Het beelschem werkt niet goed als je de iphone oplaad!!! | marquito | iPhone algemeen | 5 | 30-05-08 18:03 |
|
|