Iphone 5 activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum gangers Ik heb een nieuwe iphone 5 gekocht maar ik heb mijn nano sim van Mobile Vikings nog niet ontvangen. Kan ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 activeren
Beste forum gangers
Ik heb een nieuwe iphone 5 gekocht maar ik heb mijn nano sim van Mobile Vikings nog niet ontvangen. Kan ik mijn Iphone 5 al aan iTunes koppelen om hem te activeren? Of moet ik wachten tot ik mijn nano sim heb om de iphone aan iTunes te koppelen en te activeren? Alvast bedankt voor jullie deskundige hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt je iphone gewoon activeren en hem gebruiken via je Wi-Fi netwerk (als je die hebt). Als je je sim hebt ontvangen moet je die mogelijk nog activeren. Dat zal in de gebruiksaanwijzing van je provider staan.
|
|
|||
|
|||
bij het activeren kon ik kiezen verbinding maken met iTunes of via Wi-Fi, in beide gevallen vraagt hij om eerst een sim te plaatsen vooraleer ik verder kan gaan met de activatie.
Zit niets anders op dan wachten op de nano sim neem ik aan? |
|
|||
|
|||
een iphone kan je alleen activeren met een simkaart dus je zult moeten wachten helaas
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn 5s gewoon zonder simkaart geactiveerd een paar maand geleden. Alles werkte gewoon via Wi-Fi (behalve bellen/sms dan). Wat later de simkaart erin gedaan en geactiveerd via online activering en dat verliep probleemloos.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G activeren | MvdS | iPhone algemeen | 0 | 15-11-11 18:36 |
Iphone 3g activeren | Jordi91 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 01:16 |
iPhone 3G: O2 Iphone 3G activeren in NL | Bassemans | Unlock | 1 | 22-08-09 21:08 |
iPhone 3G activeren | bverp | iPhone algemeen | 6 | 12-09-08 21:21 |
Iphone 3g activeren | ejmitch | Archief | 1 | 01-07-08 16:21 |
|
|