//

Problemen met iphone herstellen

Problemen met iphone herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een probleempje a.k.a groot probleem. Ik wilde mijn oude 4s gaan verkopen dus ik wilde alle inhoud wissen en hem terug zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-13, 14:44
ijb ijb is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Problemen met iphone herstellen

Hallo!

Ik heb een probleempje a.k.a groot probleem. Ik wilde mijn oude 4s gaan verkopen dus ik wilde alle inhoud wissen en hem terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dat duurde voor mijn gevoel iets te lang en nu las ik dat dat zou komen doordat ik een jailbreak op dat toestel heb. Dus ik probeerde hem net via itunes te herstellen maar nu krijg ik telkens een melding dat mijn computer niet genoeg ruimte heeft? En eigenlijk zou er over een kwartier al iemand komen om naar het toestel te komen kijken Goed time management. Ik ben niet echt technisch aangelegd dus ik hoop op een simpele oplossing stiekem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-13, 14:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Yep. Een iPhone met een jailbreak kan je, om evidente redenen, niet wissen op het toestel zelf. Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes naar iOS 7.0.4.
  #3  
Oud 15-12-13, 15:46
ijb ijb is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Top! Het is gelukt, bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met firmware herstellen in iTunes nicoder iPhone algemeen 1 28-08-13 17:42
Problemen met iphone herstellen jacquesdewilde iPhone algemeen 1 07-02-13 16:35
iPhone: Hoe herstellen Iphone na problemen jailbreak Brons Jailbreak 2 15-11-12 22:33
problemen met herstellen (1013) Kale_Hollander Archief 1 22-04-11 16:18
Windows: Problemen met herstellen dutchronnie iTunes 3 15-09-10 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.