Problemen met iphone herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Heb eergisteren een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5 met ios 6.1 nu wil ik die in itunes terug herstellen, doch dit lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met iphone herstellen
Hallo iedereen,
Heb eergisteren een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5 met ios 6.1 nu wil ik die in itunes terug herstellen, doch dit lukt niet. heb herstart,enz. heb de laatste itunes versie 11.0.1 Ik krijg steeds de boodschap, na contact met Apple: De iPhone 'xxx' kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for requested built Iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe herstellen Iphone na problemen jailbreak | Brons | Jailbreak | 2 | 15-11-12 22:33 |
iPhone: iPhone 4 herstellen met 5.0.1 | mahdi1203 | Jailbreak | 13 | 11-04-12 20:04 |
problemen met herstellen (1013) | Kale_Hollander | Archief | 1 | 22-04-11 16:18 |
Windows: Problemen met herstellen | dutchronnie | iTunes | 3 | 15-09-10 14:31 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|