Hotspot verdwenen na update? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Ik gebruik me ipone soms als hotspot voor me ipad.. Vandaag kon ik hotspot niet vinden.. Vd week geupdate.. Iemand een idee? Thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotspot verdwenen na update?
Goedenavond!
Ik gebruik me ipone soms als hotspot voor me ipad.. Vandaag kon ik hotspot niet vinden.. Vd week geupdate.. Iemand een idee? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vreemd.
Heb zelf ook update gedaan naar 6.1. maar persoonlijke hotspot staat nog steeds gewoon in 1e blad van instellingen. |
|
|||
|
|||
Staan je APN gegevens nog ingevuld?
|
|
|||
|
|||
En anders even naar Instellingen --> Algemeen --> mobiel netwerk --> Persoonlijke hotspot klikken. Afsluiten en weer Intellingen drukken. Als het goed is zie je je PH weer
|
|
|||
|
|||
Hier ook probleem met HS na update.
Als ik druk op configureer PH, komt er neem contact op met vf nl Any ideas? |
|
|||
|
|||
Bedankt jordy a te c! Dit was de oplossing
Thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 Persoonlijke Hotspot verdwenen | Rampo | Odido (T-Mobile) | 6 | 11-12-12 16:48 |
Persoonlijke Hotspot optie verdwenen | ThomasvdW | iPhone algemeen | 21 | 06-08-12 14:32 |
iPhone 4S, persoonlijke hotspot verdwenen. | Le0nard | iPhone algemeen | 12 | 08-04-12 09:12 |
Contacten verdwenen na update 5.0 | Martinous | iPhone algemeen | 14 | 15-10-11 18:57 |
Summerboard verdwenen na update 1.1.2 | mpijnacker | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-12-07 23:32 |
|
|