//

Persoonlijke Hotspot optie verdwenen

Persoonlijke Hotspot optie verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; Hallo allemaal, Sinds kort heb ik een iPhone 4S 16GB op iOS 5.1.1. En hij is gejailbreaked. Ik heb de provider *bliep van T-Mobile en had gisteren 50 cent betaald ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 31-07-12, 22:37
ThomasvdW ThomasvdW is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 14
Question Persoonlijke Hotspot optie verdwenen

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een iPhone 4S 16GB op iOS 5.1.1. En hij is gejailbreaked.
Ik heb de provider *bliep van T-Mobile en had gisteren 50 cent betaald voor die dag gratis internetten, nou wilde een vriendin van mij internetten op haar mobiel en ik dacht dat mijn Persoonlijke Hotspot wel een goed plan was. Ik ging naar Instellingen -> Persoonlijke Hotspot en zet het schuifje aan. Op dat moment verlaat ik Instellingen weer maar mijn Hotspot verscheen niet bij mijn vriendin. Ik ga terug naar Instellingen en wat blijkt, menu Persoonlijke Hotspot helemaal verdwenen?
Ik heb de telefoon al een paar keer uit- en aan gezet, de Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Nu heb ik al opgezocht en gevonden dat T-Mobile het eerst niet ondersteunde, al lees ik dat dat vanaf Juni wel kon. Nu heeft mijn moeder ook een iPhone 4S met een Vodafone abonnement en ik gebruik vaak de Persoonlijke Hotspot vanaf haar iPhone en dat werkt perfect. Nu heb ik haar Simkaart in mijn iPhone gestopt en een paar keer herstart. Maar zelfs dan verschijnt de functie niet! Dit vind ik dan nog het raarste van alles.

Nou, een heel verhaal, ik hoop dat jullie het snappen en mij kunnen helpen!
Vriendelijke groet,
Thomas
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Persoonlijke Hotspot Tqam iPhone algemeen 8 27-06-12 11:14
iPhone 4S, persoonlijke hotspot verdwenen. Le0nard iPhone algemeen 12 08-04-12 08:12
persoonlijke hotspot ronaldbonte iPhone algemeen 1 02-04-12 15:23
persoonlijke hotspot apotheosis iPhone algemeen 3 06-11-11 01:15
persoonlijke hotspot Gadget700 Odido (T-Mobile) 1 07-05-11 06:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.